۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 531517

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: با پایان شمارش آرای شورای اسلامی شهر یزد، نتایج رسمی اعضای راه یافته به شورای اسلامی این شهر مشخص شد.

اعضای شورای اسلامی شهر یزد مشخص شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد علی طالبی صبح یک شنبه در جمع خبر نگاران اظهارداشت: با پایان شمارش آرای شورای اسلامی شهر یزد، ۱۱ عضو راه یافته به این شورا مشخص شدند.

وی افزود : در این انتخابات که روز جمعه گذشته برگزار گردید، غلامعلی سفید با ۳۴ هزار و ۴۷۵ رای، الهه جورابی با ۳۲ هزار و ۹۳۶ رای، ونوس عامری با ۲۹ هزار و ۵۹۹ رای، مرتضی شایق با ۲۶ هزار و ۷۳۴ رای، محسن عباسی هرفته با ۲۴ هزار و ۶۹۶ رای، حمیدرضا قمی با ۲۳ هزار و ۲۷۹ رای، سپنتا نیکنام با ۲۱ هزار و ۷۱۷ رای، محسن ابوترابی با ۲۱ هزار و ۳۰۷ رای، مهدی کاشفی زاده با ۲۰ هزار و ۸۷ رای، سیدحسین آزادی با ۱۹ هزار و ۶۰۸ رای و محمدعلی پاکن‍ژاد با ۱۹ هزار و ۷۵ رای به عضویت شورای پنجم شهر یزد درآمدند.

طالبی تصریح کرد: خانم ها سعیده غالبی و فاطمه زارع بیدکی، آقایان محمد مدرسی، عباس زارع، مصطفی فاطمی، حسین کریمی و امیرحسین رادمنش نیز به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر یزد مشخص شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد از ۱۱ نفر منتخب مردم که بالاترین میزان آرای مردم را به دست آورده اند، تشکیل می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.