آستانه اشرفیه- رییس اداره محیط زیست آستانه اشرفیه گفت: تغییرکاربری، معضل جدی در تالاب بین المللی امیرکلایه محسوب می‌شود.

تغییرکاربری معضل جدی در تالاب بین المللی امیرکلایه است

‌به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، ابراهیم غلامی رییس اداره محیط زیست آستانه اشرفیه با بیان اینکه یگان حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه همراه با مامورین پاسگاه سرمحیط بانی تالاب بین‌المللی امیرکلایه در مانور مشترکی شرکت کرد، گفت: با توجه به هم مرز بودن حوزه استحفاظی آستانه اشرفیه با تالاب امیرکلایه در لاهیجان و حساسیت موضوع در بحث زمین خواری و تصرفات غیرقانونی اراضی تالابی مامورین یگان دو منطقه طی مانوری مشترک اقدام به گشت و کنترل و پایش مناطق مشترک در منطقه کردند.

وی افزود: در این مانور معاون و رییس شورای حل اختلاف دادگستری کل استان گیلان و همچنین رییس دادگستری و دادستان و قضات آستانه اشرفیه نیز در حمایت از انفال و بیت المال از نزدیک شاهد اجرای عملیات بودند.

تغلامی تصریح کرد: تصرفات غیرقانونی اراضی تالابی و تغییر کاربری آنها از بزرگترین معضلات تالاب بین المللی امیرکلایه است که با عنایت به توجه ویژه دستگاه قضایی، حفاظت محیط زیست گیلان با جدید و قدرت با هرگونه زمین خواری و تجاوز به حقوق بیت المال برخورد می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.