تبریز - معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز گفت: خوشبختانه آتش سوزی رخ داده در کارخانه ایران خوردرو تبریز بدون تلفات جانی کنترل شد.

آتش سوزی ایران خوردرو تبریز بدون تلفات جانی کنترل شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر ، آتش پاد دوم جلیل ستاری با اشاره به جزئیات حادثه آتش سوزی در کارخانه ایران خودرو واقع در جاده تبریز - آذرشهر اظهار داشت: گزارش این حریق ساعت ۹:۱۱ صبح امروز به آتش نشانی اعلام شد و پس از وصول این گزارش نخستین گروه امدادی ساعت ۹:۳۰ به محل اعزام شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای اطفاء این حریق گسترده که در انبار ضایعات شرکت رخ داده بود و به دلیل شرایط جوی و وزش شدید باد و نیز نوع سازه های مورد استفاده در انبار، به سرعت در حال گسترش بود، چهار ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل اقدامات لازم را انجام دادند و خوشبختانه از گسترش آتش به سمت انبارهای مواد شیمیایی جلوگیری شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز در پایان ضمن تقدیر از حضور به موقع و سرعت عمل نیروهای آتش نشانی تبریز، آذرشهر و نیز مجموعه عوامل کارخانه گفت: این آتش سوزی ساعت ۱۰:۳۰ به طور کامل و بدون خسارات جانی کنترل شد و در حال حاضر نیز بخشی از نیروهای آتش نشانی حاضر در محل اقدامات احتیاطی و لکه گیری های لازم را انجام می دهند و بخشی نیز به ایستگاه های خود بازگشته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.