رئیس مجلس در پیامی با تبریک انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور، اعلام کرد اینک در تعهد دولت جدید است که به پاس این حماسه افتخارآفرین ملت، مطالبات بر حق مردم شرافتمند را در اولویت تدابیر خویش قرار دهد.

حضور مردم در انتخابات عزت ملی کشور را تأمین کرد/ مطالبات بر حق مردم در اولویت تدابیر دولت دوازدهم باشد

  به گزارش «قدس آنلاین»،  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور ایران را به وی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی (دام عزه)

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم و رحمةالله؛

با سپاس و خاکساری به پیشگاه ایزد متعال و ستایش ملتی متحد و هوشیار و تبریک به آنان که با حضور شورانگیز خود در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، عزت ملی کشور را تأمین نمودند، انتخاب مجدد جنابعالی را در این رخداد باشکوه تبریک عرض می‌کنم.

در شرایطی که صحنه بین‌المللی بیش از هر زمان دچار بی‌سامانی است و اوضاع منطقه‌ای از آشفتگی و سردرگمی امنیتی رنج می‌برد حضور غیرتمندانه و سخاوتمندانه ملت بزرگ ایران، حکایت از هوشمندی ستایش برانگیزی دارد که قطعاً نقش محوری در استواری امنیت پایدار ایران عزیز داشته و پشتوانه‌ قوی برای دولت آینده در حل مشکلات اقتصادی کشور دارد.

این موفقیت غرورآفرین ملت عزیز میسر نمی‌گشت جز با عنایات الهی و توجهات حضرت ولیعصر – عجل‌الله تعالی فرجه الشریف- و تدابیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی و حمایت‌های مراجع عظام تقلید و فرهیختگان کشور.

اینک در تعهد دولت جدید است که به پاس این حماسه افتخارآفرین ملت، مطالبات بر حق مردم شرافتمند را در اولویت تدابیر خویش قرار دهد.

مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از همت بلند ملت عزیز و صبر و متانت آنان در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، آمادگی همکاری خود را با دولت جدید جهت حل مشکلات و بهبود اقتصادی و آبادانی بهتر و شایسته‌تر کشور اعلام می‌دارد.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.