اصفهان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ، در پیامی برگزاری با شکوه انتخابات را به مردم شریف ایران و رهبری معظم انقلاب تبریک گفت.

آیت الله طباطبایی از مردم همیشه در صحنه تقدیر کرد
به گزارش قدس آنلاین به نقل ار خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، با بیان اینکه مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات، بار دیگر به نظام جمهوری اسلامی ایران، آری گفتند. یادآور شد: به فرموده رهبر معظم انقلاب برنده این انتخابات مردم هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری آرامش حاکم بر روند اجرای انتخابات را زیبا و پسندیده برشمرد و افزود: این انتخابات دموکراسی اسلامی را در ابعاد مختلف به رخ جهانیان کشید تا جایی که همه رسانه های بیگانه را تحت تأثیر خود قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این مطلب که فرد منتخب ، رئیس جمهور همه مردم ایران است، خاطرنشان کرد: هواداران آن کس که رأی می آورد باید به رأی و نظر دیگران احترام بگذارند و به دور از کنایه و سرزنش ، رقابت را کنار گذاشته و همه در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران بکوشند.

آیت الله طباطبایی افزود: هر کس که در انتخابات شرکت کرده وظیفه دینی خود را انجام داده است و به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ما مأمور به وظیفه ایم، نه رسیدن به نتیجه.

وی تاکید کرد: امروز باید همه مردم ایران به دور از سلایق سیاسی دست در دست یکدیگر بگذارند تا رییس جمهور بتواند به وعده هایی که داده است ، عمل و مشکلات کشور را مرتفع کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.