رئیس جمهور مصر اعلام کرد که برای مبارزه با تروریسم باید با تمام گروه ها بدون تفاوت قائل شدن و به صورت جامع و متوازن مبارزه کنیم و مصر در شمال سیناء وارد جنگی خانمان سوز شده است.

مبارزه با تروریسم، نبردی فکری است/ مصر در سیناء با تروریسم میجنگد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از العربیه، «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر در اجلاس اعراب با ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ریاض سخنرانی کرد.

وی در همین راستا بیان داشت: باید سخنرانی دینی پیشرفت کند تا جوهر حقیقی دین اسلام را به نمایش بگذارد. جدایی نهادهای ملی زمینه را برای گروه های تروریستی فراهم می کند. برای مبارزه با تروریسم باید با تمام گروه ها بدون تفاوت قائل شدن و به صورت جامع و متوازن مبارزه کنیم. مصر در شمال سیناء وارد جنگی خانمان سوز شده است.

رئیس جمهور مصر افزود: مبارزه ما بخشی از جنگ جهانی با تروریسم است و دست خود را برای همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم دراز می کنیم. گروه های تروریستی فقط آنهایی نیستند که سلاح در دست دارند بلکه حامیان آنها را هم شامل می شود. هر کس به تروریست ها کمک کند، شریک اصلی برای تروریسم محسوب می شود.

وی در پایان گفت: باید توان گروه های تروریستی برای جذب عناصر جدید را از بین ببریم و نبرد علیه تروریسم، نبردی فکری است. درخواست می کنم که مسأله فلسطین بر اساس راهکار دو دولتی حل و فصل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.