علی نیکزاد گفت:دولت یازدهم در ایام منتهی به تبیلغات انتخاباتی با پول پاشی فراوان اوج پوپولیستی را به نمایش گذاشت و نشان داد که هدف کسب قدرت و تسخیر پاستور است ونه چیز دیگر.

دولت با پول پاشی اخلاق انتخاباتی را زیر سئوال برد

به گزارش قدس آنلاین علی نیکزاد شامگاه یکشنبه در جمع روسای ستادهای استانی که با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مسجد امام صادق میدان فلسطین تهران برگزار شده بود گفت: متاسفانه دولت با ادعای تدبیر و امید با رفتار پوپولیستی در ایام منتهی به انتخابات  شروع به پول پاشی کرد که این با شعار  دولت  تدبیر و امید که دولت قبل را متهم به اخلاق و رفتار های پوپولیستی کرده و هنوز بر این امر اصرار دارد در تضاد و تعارض بود.

نیکزاد افزود: سید ابراهیم رئیسی فقط برای خدمت به نظام و انقلاب و طبقه محروم و مستضعف وارد میدان انتخاباتی شد و هدفش فقط رضای خدا و خلق خدا بود.

رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی تاکید کرد: تخلفات دولت در برگزاری انتخابات بسیار مشهود و ملموس بود که بیش از صدها گزارش به ستاد مرکزی ارسال شده که فعالان ستاد این تخلفات را ارزیابی،جمع بندی و تاپایان وقت اداری روز یکشنبه به شورای محترم نگهبان ارسال شد.

نیکزاد با بیان اینکه،ستادهای سید مظلوم با کمترین هزینه اداره می شد و در بعضی موارد مادر شهیدان با کمک های هفتصد ، هشتصد هزار تومانی قصد قربت نموده و اصرار داشتند این پولها جهت تبلیغ در استان های محروم هزینه شود.

وی خاطر نشان ساخت،دولت با چه هدفی و با چه برنامه در شب های پایانی تبلیغات انتخاباتی شروع به پول پاشی گسترده در کل کشور کرد که اسناد این پول پاشی ها مستند جمع آوری گردیده و به مراجع ذیصلاح ارسال شده که امیدواریم هر چه سریعتر به این تخلفات دولت رسیدگی شود.

علی نیکزاد با اشاره به کوتاهی و قصور دولت در بعضی از حوزه های انتخاباتی تصریح کرد: متاسفانه از بعضی روستاها و شهرستانها گزارش واصله حکایت از این دارد در ببسیاری از حوزه ها که مشخص بود سید ابراهیم رئیسی آراء بسیاری دارد یا با تاخیر انتخابات را آغاز نموده  یعنی از ساعت ۱۱ ظهر به بعد یا برگه تعرفه زود تمام شده و به خودشان زحمت نداده اند برگه تعرفه به این شعب انتخاباتی ارسال نمایند.

نیکزاد در خاتمه تاکید کرد: دوستان و فعالان ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی با نجابت و صبوری به نتیجه انتخابات تمکین کرده و این انتخابات را پیروزی ملت بزرگ ایران دانسته و می دانند و حضور ۷۵ درصدی ملت ایران تضمین کننده عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

گفتنی است این مراسم به بهانه تقدیر و تشکر از فعالان ستاد انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ۲ روز بعد از برگزاری انتخابات برگزار شد که تعداد کثیری از استان های مختلف کشور و همچنین حضور پرشمار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران و پیشکسوتان جهاد و شهادت برگزار گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.