تهران- سید ابراهیم رئیسی گفت:بنده بر اساس و ظیفه و تکلیف در این انتخابات شرکت کرده و بسیار خوشحال هستم که مردم آگاه و همیشه در صحنه با حضور حداکثری بیش از ۷۵ درصد شرکت در انتخابات به نظام ،انقلاب و آرمانهای بلند حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری لبیک گفتند و همین برای بنده بزرگترین افتخار و پیروزی است.

مطالبات و دغدغه های مردم با جدیت و قاطعیت تمام پیگیری خواهد شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهور شامگاه یکشنبه پس از نماز مغرب و عشاء با حضور در مسجد امام صادق(ع) میدان فلسطین تهران  در همایشی که به منظور تقدیر و تشکر از روسا و فعالان ستادهای انتخاباتی سراسر کشور  برگزار شده بود حضور یافت.

سید ابراهیم رئیسی در ابتداء سخنانش با شکرگزاری از لطف بیکران خدواند متعال به ملت ایران گفت: ملت سربلند و فهیم ایران اسلامی بار دیگر با درک فوق العاده شرایط کشور در تاریخ زرین و سراسر افتخار این نظام را به ثبت رسانده و حماسه ای دیگر را رقم زدند.

حجت الاسلام رئیسی اضافه کرد: بنده بر اساس و ظیفه و تکلیف در این انتخابات شرکت کرده و بسیار خوشحال هستم که مردم آگاه و همیشه در صحنه با حضور حداکثری بیش از ۷۵ درصد شرکت در انتخابات به نظام انقلاب و آرمانهای بلند حضرت امام و مقام معظم رهبری لبیک گفتند و همین برای بنده بزرگترین افتخار و پیروزی است.

کاندیدای دوزادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اگر چه نتوانستم آرای قانونی و حداکثری را کسب نمایم ولی با همه توان و ظرفیتم پیگیر مطالبات بر حق ملت بزرگ ایران و دغدغه های قشر مظلوم ، مستضعف و محروم سراسر کشور خواهم بود و در این مسیر ذره ای عدول نخواهم کرد

رئیسی خاطر نشان ساخت:این انتخابات در نهایت امنیت و آرامش برگزارشد ولی متاسفانه دولت با جهت گیری های ناصواب و تخلفات گسترده ثابت کرد برای کسب قدرت و ماندن در مسیر قدرت از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهد کرد.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اقدامات دولت در زمان تبلیغات انتخاباتی و روز برگزاری انتخابات تصریح کرد: متاسفانه بیش از ده ها گزارش و صدها گزارش از سراسر کشور واصل شده که دولت یازدهم در بسیاری از موارد تخلفاتی را مرتکب شده که قابل اغماض و گذشت نیست.

رئیسی تاکید کرد: بنده همین امروز با حضور در شورای نگهبان با حضرات فقهای شورای نگهبان دیدار داشتم و تمام موارد را بصورت مستند از قبیل فیلم،عکس و دیگر مستندات و دلایل متقن به این عزیزان ارائه کردم.

سید ابراهیم رئیسی در ادامه خاطر نشان ساخت: بنده شاید از حق خودم بگذرم که می گذرم و لی نمیتوانم از حق چند صد هزار نفر که نتوانستند در شهرهای مختلف کشور از قبیل اصفهان، مشهد،شیراز، بوشهر و دیگر نقاط کشور که با کمبود برگه تعرفه و یا عدم برگ تعرفه مواجه شدند و برگزار کنندگان انتخابات به خوبی در جریان این موارد، مشکلات و قصور ها هستند.

حجت الاسلام رئیسی در خاتمه تاکید کرد: با جدیت بدنبال اثبات تخلفات،قصور و جهت دهی های دولت یازدهم در امر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بوده و هستم و پس از تایید مراجع ذیصلاح و نظارتی به اطلاع ملت شریف ایران خواهیم رساند.

شایان ذکر است پس از اتمام سخنان حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تعداد ۴ نفر از خواهران و برادران حاضر در جلسه نظرات و دیکاه های خود را در خصوص تخلف انتخاباتی دولتمردان و برگزار کنندگان انتخابات در مطرح کردند و خواستار پیگیری جدی و دقیق علی نیکزاد و سید صولت مرتضوی مسئولان ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.