ارومیه- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به سبب عدم ارائه نقشه جغرافیایی منطقه ویژه اقتصادی ارومیه-سرو از سوی دولت، برای ایجاد این منطقه ویژه اقتصادی بلاتکلیف مانده است.

دولت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی ارومیه ـ سرو را بلا تکلیف رها کرده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، نادر قاضی پور با اشاره به چگونگی تبدیل قانونی منطقه ویژه اقتصادی سرو به منطقه ویژه اقتصادی ارومیه-سرو اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی سرو در مجلس نهم با پیشنهاد من در کمسیون اقتصادی مجلس به منطقه ویژه اقتصادی ارومیه-سرو تغییر یافت و با عنوان منطقه ویژه اقتصادی ارومیه _سرو به تصویب رسید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ارائه نقشه مختصات دقیق جغرافیایی مناطق آزاد توسط دولت بیان کرد: طبق قانون دولت باید نقشه دقیق مختصات جغرافیایی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را به مجلس ارائه دهد تا مراحل بعدی کار ایجاد این نوع مناطق در دستور کار مجلس قرار گیرد.

قاضی پور در رابطه با عدم ارائه نقشه منطقه ویژه اقتصادی ارومیه_سرو توسط دولت گفت: مراحلی تا به امروز در کمسیون اقتصادی مجلس برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی ارومیه_سرو طی شده است و ایجاد این منطقه در مجلس به تصویب رسیده است ولی متأسفانه دولت هنوز نقشه جغرافیایی منطقه ویژه اقتصادی ارومیه_سرو را به مجلس ارائه نکرده است.

وی افزود: به دلیل عدم ارائه نقشه جغرافیایی منطقه ویژه اقتصادی ارومیه_سرو توسط دولت, مجلس در این مورد بلاتکلیف مانده است و روند کاری آن در کمسیون اقتصادی مجلس راکد مانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.