اصفهان - نهمین نمایشگاه صنعت گردشگری و هتل داری اصفهان همزمان با اولین نمایشگاه تجهیزات هتل، رستوران، فست فود و کافی شاپ از ۲ تا ۵ خرداد در محل نمایشگاه های دائمی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می شود.

نمایشگاه صنعت گردشگری و هتل داری اصفهان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از واحد ارتباطات رسانه ای نمایشگاه اصفهان، این نمایشگاه با حضور ۱۰۰ مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، اردبیل، مازندران و چهارمحال بختیاری برگزار می شود.
این نمایشگاه در سالنی به وسعت هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار می شود.
فضای فیزیکی این نمایشگاه نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است.
این نمایشگاه، فضایی برای رقابت آژانس ها و دفاتر مسافرتی، هتل ها، مراکز سیاحتی و تفریحی، مراکز بوم گردی، انجمن ها، ارائه دهندگان خدمات و تجهیزات هتلینگ، رستوران، فست فود و کافی شاپ فراهم می کند تا به ارائه آخرین دستاوردها و خدمات این صنعت و زیرشاخه های آن بپردازند.
حضور سفارت کشورهای روسیه، اندونزی و مالزی در قالب مشارکت کننده و برگزاری همایش گردشگری پایدار برای توسعه و همایش استارتاپ و کارآفرینی در گردشگری، از دیگر ویژگی های این نمایشگاه است.
استان اصفهان با بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و ۸۵۰ اثر آن به ثبت ملی و چهار اثر آن به نام های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.
صنعت گردشگری استان اصفهان در طول سه سال و نیم گذشته، ۴۰۰ درصد رشد یافته است.
تا پایان سال ۹۱ آمار گردشگران خارجی به اصفهان ۶۰ هزار نفر بود که این آمار در پایان سال ۹۵ به ۲۸۰ هزار نفر رسید.
استان اصفهان در زمان حاضر دارای حدود یکصد هتل و ۶۵ مهمانپذیر با ظرفیت اقامتی نزدیک به ۲۰ هزار تخت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.