سرمربی لیورپول از صعود تیمش به لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده ابراز خوشحالی و تاکید کرد این اتفاق باید برای باشگاهی مثل لیورپول طبیعی باشد.

واکنش یورگن کلوپ بعد از صعود لیورپول به لیگ قهرمانان

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از گاردین، لیورپول موفق شد با نتیجه‌ سه بر صفر برابر میدلزبورو که پیشتر سقوط کرده بود، خیالش را بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا راحت کند. این بازی پر التهاب که تا ثانیه‌های پایانی نیمه نخست با تساوی بدون گل در جریان بود، با گل جورجینیو واینالدوم با برتری سرخ‌ها همراه شد و در نیمه دوم با دو گل فیلیپه کوتینیو و آدام لالانا با برد سه بر صفر لیورپول همراه شد.

یورگن کلوپ بعد از قرار گرفتن لیورپول در رتبه چهارم لیگ انگلیس و صعود تیمش پلی‌آف به لیگ قهرمانان اروپا گفت‌: فصلی طولانی بود. خیلی به ما سخت گذشت. وقتی خطر نرسیدن به اروپا را حس می‌کردیم، عملکرد بهتری داشتیم. از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال هستم. فکر می‌کنم هواداران لیورپول شایسته این هستند که تیم‌شان را در لیگ قهرمانان اروپا ببینند.

سرمربی قرمزهای بندر لیورپول ادامه‌ داد: در بین دو نیمه از دوستانم خواستم نتیجه‌ بازی آرسنال را به من بگویند. قبل از نیمه نخست هیچ اطلاعی از آن نتیجه‌ نداشتم و البته تاثیری روی بازیکنانم نیز نداشت. ما لیورپول هستیم و باید در هر بازی قدرتمان را نشان بدهیم. امروز خوشبختانه همین شرایط رخ داد. با اعتماد به نفس و اقتداری که داشتیم، توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. پسرانم سخت تلاش کردند و حالا همه چیز خوب پیش رفته است. حالا باید از این موفقیت، موفقیت‌های آینده را بسازیم. رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا باید امری عادی برای لیورپول باشد. باید بتوانیم در لیگ قهرمانان اروپا به موفقیت برسیم و در این راه به ابزاری نیاز داریم که کار ما را برای این امر راحت کند. 

لیورپول در صورت پیروزی برابر حریفش در پلی‌آف لیگ قهرمانان در دو بازی رفت و برگشت، راهی مرحله گروهی این رقابت‌ها خواهد شد تا در کنار منچسترسیتی، تاتنهام و چلسی قرار بگیرد که به شکل مستقیم راهی این رقابت‌ها شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.