ایلام- رئیس پلیس‌راه استان ایلام با اشاره به انجام عملیات راه‌سازی در محور ایلام – مهران(محور اربعین) و استمرار آن از رانندگان خواست با صبر و حوصله بیشتری در این مسیر تردد کنند.

محور اربعین در حال ۴ بانده شدن است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ «رضا همتی‌زاده» اظهار کرد: چند سالی است مسیر ایلام-مهران به یک جاده ترانزیتی بار و مسافر به کشور عراق تبدیل و میزان ترددها در آن بسیار زیاد شده . و برنامه‌های ویژه‌ای برای ایمن‌سازی این محور و تبدیل آن به یک جاده ۴ خطه مجزا از سوی دستگاه‌های متولی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این محور به ۸ قطعه تقسیم و هر قطعه توسط پیمانکاران مربوطه در حال تعریض تعریض و ساخته شدن هستند، ادامه داد: ممکن است این شرایط  به ایمنی و حرکت آزادانه وسایل نقلیه خلل وارد نماید، بنابراین از پیمانکاران و مجریان عملیات اجرایی می‌خواهیم تمهیدات لازم را در جهت تهیه و نصب علائم هشداردهنده و ایمنی، و چراغ‌های چشمک‌زن به‌منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی پیش‌بینی کنند.

رئیس پلیس‌راه ایلام از رانندگانی که در این مسیر تردد می‌کنند خواست، باید نهایت دقت و حرکت با سرعت مطمئنه  را در دستور کار خود قرار داده و از هرگونه تخلفاتی (سبقت ،سرعت، انحراف به چپ) که باعث تصادف می‌شوند  خودداری کرده و در هنگام نزدیک شدن و عبور از مناطقی که کارگاه‌های عمرانی در حال کار هستند بایدبا احتیاط بیشتری عبور کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.