ساری- فرمانداری ساری در اطلاعیه ای، منتخبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر ساری مرکز مازندران را اعلام کرد.

نتایج انتخابات شورای شهر ساری در دوره پنجم اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم بر اساس اطلاعیه فرمانداری ساری، قاسم قاسمی با ۴۲ هزار و ۷۸۰ رای، عباس نجاریان ساروی به ۳۴ هزار و ۷۶۶ رای، سید مسعود مدینه با ۲۸ هزار و ۱۸۲ رای، فرامرز نقیبی علمداردهی با ۲۴ هزار و ۹۰ رای، سید علی آقامیری با ۲۲ هزار و ۹۳۵ رای، اسفندیار عشوری با ۲۰ هزار و ۳۳۶ رای، کوروش یوسفی با ۲۰ هزار و ۳۳ رای، علیجان شمشیربند با ۱۹ هزار و ۹۹۰ رای و علی اکبر زلیکانی با ۱۹ هزار و ۷۰۰ رای به عنوان ۹ منتخب شورای اسلامی شهر ساری در دوره پنجم انتخاب شدند.

بر این اساس، فیض الله نفجم، جمال باقری، پرویز شعبانی، سید محمد جعفری، سبحان بخشی موسی کلایی و فرزاد گوهرهی به عنوان اعضای علی البدل شورای پنجم شهر ساری انتخاب شدند.

ایـنک در اجرای ماده ۵۲  قانـون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده ۷۰  آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر ، از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دو روز هیئت اجرایی در محل فرمانداری آماده قبول شکایات انتخاباتی است.

شـکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود کـه مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر ، نشانی محل کار یا سکونت و امضای شاکی یا شاکیان را داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.