سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنانش هیچ ترسی از لخویا و سایر تیم‌های آسیایی ندارد، پاسخ صحبتهای منصوریان را داد.

پاسخ تند برانکو به سرمربی استقلال/ منصوریان به خاطر ناراحتی شب خوابش نبرده است!

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ پیش از شروع نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با لخویا در لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران درباره احتمال رویارویی با استقلال در مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا گفت: خیلی جالب می شود که ما و استقلال در مراحل بالاتر به هم بخوریم.

وی سپس با کنایه و شوخی خطاب به منصوریان گفت: برای منصوریان آرزوی موفقیت می کنم. جدال ما با تیم دوم ایران جالب می شود!

این در حالی است که منصوریان روز گذشته  در نشست خبری خود گفته بود حیف است تیم دوم ایران (پرسپولیس) بدون تماشاگر به مصاف حریفش در لیگ قهرمانان آسیا برود.

سرمربی پرسپولیس همچنین بعد از شروع نشست خبری، در خصوص بازی با لخویا که فردا سه شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، گفت: خوشحال و مفتخر هستیم در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم که برای همه ما یک افتخار بزرگ است. متاسفانه بدون تماشاگر مقابل لخویا بازی می کنیم. این یک فقدان بزرگ برای ما است. فوتبال و بازی را به خاطر تماشاگران انجام می دهیم.

برانکو افزود: متاسفانه ۱۰۰ هزار هوادار شانس حضور در استادیوم و لذت بردن از بازی را ندارند. مجبوریم در این فضا بازی کنیم ولی این فضا و نبود تماشاگران، فضای ورزشی و فوتبالی نیست.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: لخویا در ۵ سال اخیر سه بار قهرمان قطر بوده است و استانداردترین و مستمرترین کار را داشته است. تیمی که قهرمان است، نمی تواند ضعیف یا بد باشد. ما دور قبل گروه سختی داشتیم. الان با بهترین تیم بازی داریم. بازیکنان کره ای لخویا به عنوان بهترین بازیکن لیگ قطر انتخاب شده است. این تیم بهترین بازیکن دفاعی را هم دارد. نمی خواهم بیشتر از این درباره کیفیت لخویا صحبت کنم. 

وی یادآور شد: ما ترسی از حریف نداریم و به آنها احترام می گذاریم. به طور ویژه با بازیکنانم صحبت نکرده ام که آنها را آماده کنم و بگویم بازی سختی داریم چون همه وضعیت را می دانند و مطلع هستند بازی سخت و محکمی در پیش خواهیم داشت. لخویا نسبت به الهلال و الریان محکم تر بازی  می کند و طبیعی است که بازی سختی داریم. 

سرمربی پرسپولیس افزود: انتظار داریم در بازی رفت برنده باشیم و گل نخوریم و با برد به بازی برگشت برویم. درباره خودمان باید بگویم تمام بازیکنان به جز کامیابی نیا آماده هستند. 

برانکو درباره دشواری کار با لخویا گفت: لخویا تیم خوبی است که قاطعانه قهرمان قطر شده است. همینطور صعودشان در لیگ قهرمانان آسیا هم قاطعانه بوده است. احترام زیادی برای این تیم مثل تمام تیم های دیگر قائلیم. لیگ قهرمانان آسیا یک رده بالاتر از لیگ داخلی است اما بازیکنانم نشان داده اند از هیچکس و هیچ تیمی نمی ترسند و به خودشان اعتقاد و اطمینان دارند. مطمئنیم هیچکس بهتر از ما نیست. بنده هم به بازیکنانم اعتماد کامل دارم. بازی سخت هست ولی دلیلی برای ترس و از دست دادن اعتماد به نفس نداریم.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر تاثیر منفی تماشاگران گفت: جای تماشاگران خالی است. خودتان در طول فصل دیدید که تماشاگران یار دوازدهم بودند حتی اگر بد بازی کرده ایم، هواداران هیچ موقع ما را دور نینداختند و از ما حمایت کردند. آنها کمک بزرگی بودند. طبیعی است که نبود آنها برای ما فقدان بزرگی است ولی نمی شود کاری کرد.

خبرنگاری در جریان نشست خبری مجددا به صحبتهای روز گذشته علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه پرسپولیس تیم دوم ایران است، اشاره کرد. برانکو در پاسخ به این خبرنگار اظهار کرد: به خاطر نگرانی منصوریان که بدون تماشاگر بازی خواهیم کرد و اینکه ایشان خیلی ناراحت هستند و احتمالا شب هم خوابش نبرده است، تحت تاثیر قرار گرفتم ولی برای منصوریان و برای استقلال که بهترین تیم دوم جدول بودند، امروز بهترین آرزوها را دارم. ما فردا و آنها امروز به جز اینکه برای باشگاه خودمان بازی می کنیم، معرف ایران هستیم. امروز من و بازیکنانم همه استقلال را تشویق خواهیم کرد.

وی همچنین درباره اینکه شاید منصوریان به خاطر اطلاعاتی که شما به سرمربی العین داده اید ناراحت است و به این خاطر این حرفها را زده است، گفت: اینها هموطنان من هستند و علاوه بر آن، یک زمانی این مربیان بازیکنان من بودند. هیچ اطلاعاتی به العینی ها نداده ایم و اصلا نرفته ام آنها را ببینم. حتی می توانم بگویم رابطه خوبی با مامیچ (سرمربی العین) و برادرش ندارم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تقابل پرسپولیس با بهترین خط دفاع با لخویا با بهترین خط حمله، اظهار کرد: لخویا تیمی است که در کارش موثر است. ما به این امر واقف هستیم. همینطور به تیم خودم اعتماد کامل دارم. وقتی بحث دفاع ما می شود که بهترین هستیم، مربوط به خط دفاعی نیست. اولین خط دفاع ما مهاجمان هستند. انتظار دارم در حد وظایفمان عمل کنیم و گل نخوریم.

برانکو همچنین در خصوص تقابل خط حمله پرسپولیس با خط حمله لخویا که هر دو قدرتمند هستند، گفت: طارمی در حال حاضر آقای گل لیگ قهرمانان است و انتظارم این است که در این تقابل مهدی برنده شود. با این حال کار سخت است. آنها خط دفاع و حمله خوبی دارند. ما با الهلال قهرمان عربستان بازی کردیم و همینطور الریان که سال گذشته قاطعانه قهرمان شد. ما هم کیفیت خودمان را داریم که بازیکنانمان این کیفیت را در بالاترین سطح نشان داده اند. 

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: یکبار دیگر می گویم از محرومیت تماشاگران در یک بازی بزرگ متاسف هستیم ولی مطمئن هستم که بازیکنانم جای یار دوازدهم را پر خواهند کرد. هوادارانمان هم از تلویزیون از کار ما لذت خواهند برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.