خط قرمز-بهاره بختیاری:وکیل دادگستری که به همراه دو زن اقدام به اخاذی از پزشک متخصص به وسیله فیلم مستهجن از همسر صیغه‌ای‌اش می‌کند، با هوشیاری قاضی حقدادی دستگیر و روانه زندان شدند.

اخاذی یک و نیم میلیاردی از پزشک متخصص با فیلمبرداری مخفی زن صیغه ای

درتاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری یک پزشک متخصص به رئیس مرکز واکنش سریع جرایم رایانه‌ای و معاونت دادسرای عمومی و انقلاب، قاضی جاویدنیا مراجعه وشکایتی مبنی برتهدید به انتشار فیلم مستهجن خصوصی درصورت عدم پرداخت یک و نیم میلیارد ریال مطرح می‌کند که با دستورات و اقدامات سریع قاضی جاویدنیا معاون دادستان مرکز استان درامور فضای مجازی تیمی متخصص از کارشناسان و مأموران پلیس فتا تشکیل و متهمان در زمان اخذ وجه دستگیر و فیلم مربوطه با بازرسی و تفتیش سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی متهمان کشف شد و متهمان نیز با رسیدگی قضایی توسط قاضی حقدادی دادیارویژه جرایم رایانه‌ای روانه زندان شدند.

قاضی حقدادی در خصوص جزییات این پرونده می‌گوید:زنی جوانی که پس از ازدواج موقت،از شوهرش یک واحد آپارتمان به عنوان مهریه از او درخواست می‌کند تا از وضعیت بلاتکلیفی درآید، اما مرد با وعده و وعید‌های مختلف سعی می‌کند از زیر بار این درخواست فرار کند اما زن صیغه‌ای با نقشه قبلی با همکاری دوستشان از رابطه خود با مرد فیلم تهیه کرده و از طریق یک وکیل به پزشک متخصص اطلاع می‌دهد اگر به جواب او پاسخ ندهد، فیلمی را که از طریق دوربینی که در ساعت جاسازی شده بود تهیه کرده و این فیلم را در شبکه مجازی منتشر خواهد کرد.

قاضی ویژه جرایم رایانه‌ای ادامه می‌دهد: پزشک متخصص که پس از تماس وکیل متوجه جدی بودن حرف‌های همسر موقتش می‌شود، موضوع را با قاضی جاویدنیا، درمیان گذاشته و با هماهنگی‌های انجام شده، متهمان دستگیر و روانه زندان می‌شوند.

قاضی حقدادی ادامه می‌دهد: انجام اقدام فوری و هوشمندانه توسط پلیس تخصصی برای جلوگیری از زیان‌های غیرقابل جبران درفضای مجازی هدف اصلی مرکز واکنش سریع جرایم رایانه‌ای استان خراسان رضوی است.

قاضی ویژه جرایم رایانه‌ای دادسرای انقلاب عمومی مشهد به شهروندان توصیه می‌کند: درزمان وقوع چنین مواردی به این مرکز و دستگاه قضایی اعتماد کرده و ازابتدا مشکل خودرا مطرح کنند تا بهترین و سریع‌ترین اقدام صورت گیرد.

به گفته حقدادی برای این جرم محکومیتی تا 5سال حبس درنظر گرفته می‌شود.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.