شهرکرد-مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری از اعزام هزار و ۳۴۳ مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و بیان کرد: به دورترین نقاط این استان هم مبلغ اعزام می‌شود.

هزار و ۳۴۳ مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان اعزام می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی، حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی گفت: اعزام مبلغ یکی از فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی در مناسبت های ملی و مذهبی در سال است و یکی از این مناسبت ها، اعزام ماه مبارک رمضان است که از ۶ خرداد ۹۶ آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام مرتضوی افزود: در اعزام ماه مبارک رمضان امسال میزبان ۴۳۰ مبلغ و مبلغه از دفتر تبلیغات اسلامی قم و اصفهان هستیم و به این تعداد ۶۰روحانی مستقر، ۷۰۳ نفر مبلغ بومی و ۱۵۰ مبلغه ی بومی هم اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: همایش طلایه داران تبلیغ روز پنجشنبه ۴ خرداد ۹۶ به صورت استانی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: همه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها با جان و دل آماده هستند که پذیرای این مبلغین و مبلغات باشند و ان شاء الله در ماه رمضان تمامی نقاط شهری و روستایی ما از وجود مبلغین بهره مند شوند.

حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی گفت: فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت هایی مویرگی است و در مورد اجرای این فعالیت ها، حتی با نبود اعتبار چاره ای به جز انجام ندارد، و همان طور که مشاهده می‌کنید در ماه مبارک رمضان کمتر اداره و نهادی فعالیتی به این گستردگی دارد و ما وظیفه داریم تا دورترین نقاط استان چهار محال و بختیاری به مناطق روستایی و عشایری، اعزام مبلغ را داشته باشیم که در یک ماهه ماه مبارک رمضان روحانیون در اختیار مردم قرار گیرند.

وی ادامه داد: راه اندازی و ساماندهی اعزام مبلغ واقعا نیازمند هزینه هایی است و متأسفانه ما تا به امروز هیچ اعتباری در این خصوص دریافت نکرده ایم و البته تلاش هایی و رایزنی هایی انجام شده که امید است این تلاش ها به بار بنشیند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال بختیاری در پایان گفت: در هر صورت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و مجموعه های زیر مجموعه، با توجه به چشم انداز ۱۴۰۴و اسناد فرادستگاهی و بالا دستی و چشم انداز سازمان تبلیغات اسلامی کشور ملزم به انجام فعالیت هایی است که قطعا با یاری مردم متدین و شرف این دیار، مسئولین استان و مسئولین کشوری در انجام مأموریت های محوله توفیقاتی حاصل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.