مهاجم گابنی بوروسیا دورتموند به ستایش از لواندوفسکی پرداخت و او را بهترین مهاجم جهان دانست.

بهترین مهاجم جهان از نظر پیر امریک اوبامیانگ

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از بیلد، پیر امریک اوبامیانگ فصل بسیار خوبی را با بوروسیا دورتموند پشت‌سر گذاشت و توانست در هفته پایانی به عنوان بهترین گلزن فصل رقابت‌های بوندسلیگا انتخاب شود.

این بازیکن گابنی در یک فصل ۳۱ گل به ثمر رساند. این‌ در حالی است که روبرت لواندوفسکی ۳۰ بار برای بایرن مونیخ  گلزنی کرد. او گفت‌: نمی‌توانم  انکار کنم که پشت‌سر گذاشتن لواندوفسکی و کسب آقای گلی برایم افتخار بزرگی است. حس زیبایی دارم که توانستم مهاجم بزرگی همچون لواندوفسکی را پشت‌سر بگذارم و به عنوان آقای گل انتخاب شوم.

اوبامیانگ ادامه‌ داد: از نظر من لواندوفسکی بهترین مهاجم جهان است. او به خوبی از فرصت‌هایی که به دست می‌آورد، استفاده می‌کند و هوش بسیار بالایی دارد. هرچند از کسب آقای گلی بسیار خوشحال هستم اما برای لواندوفسکی هم ناراحت هستم که در هفته پایانی ناکام ماند و نتوانست آقای گل شود.

اوبامیانگ به احتمال خیلی زیاد در فصل جابه‌جایی تابستانی از بورسیادورتموند جدا خواهد شد. او از چند باشگاه سرشناس اروپایی پیشنهاد دارد که جدی‌ترین آنها رئال مادرید است. خود او هم دوست دارد که راهی پایتخت اسپانیا شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.