پیشکسوت باشگاه استقلال از برنامه خندوانه خواست تا به وعده خود عمل کنند.

درخواست رضا عنایتی از رامبد جوان و برنامه خندوانه

به گزارش قدس آنلاین از فارس، رضا عنایتی در خصوص پیروزی استقلال مقابل العین امارات در ورزشگاه آزادی،‌گفت: من به هواداران استقلال تبریک می‌گویم که حضور پرشورشان باز هم روحیه مضاعف به بازیکنان دادند و به نظرم اگر بگوییم رکن اصلی صعود استقلال تا این مرحله هواداران بودند حرف بیراهی نزدیم.

وی افزود: استقلال شرایط خوبی پیدا کرده و من به عنوان یک استقلالی‌ خوشحال هستم و امیدوارم تیم در بازی برگشت نتیجه لازم را بگیرد و به آنچه استحقاقش را دارد برسد.

عنایتی در خصوص اینکه سرانجام آیا موفق شد جایزه خود را از برنامه خندوانه بگیرد،‌ گفت: حقیقتاً تا امروز این اتفاق رخ نداده و من منتظر هستم تا قول بچه‌های خندوانه عملی شود. من بابت آن جایزه به عده‌ای قول دادم و آنها تصور می‌کنند من این جایزه نقدی را گرفته‌ام و هر روز با من تماس می‌گیرند ولی قولی که من داده بودم این بود که توپ‌هایی را به تمرین استقلال ببرم و آنها را امضا کنم که این کار را انجام دادم اما هنوز موفق به دریافت جایزه نشدم و امیدوارم رامبد جوان که صداقت در کارش زبانزد خاص و عام است این موضوع را پیگیری کند و هر چه سریعتر مقدمات پرداخت آن را فراهم کند تا من هم بتوانم به عزیزانی که اتفاقاً‌ خود رامبد جوان می‌شناسد این جایزه را تقدیم کنم.

مهاجم سابق استقلال با اشاره به سالگرد درگذشت مرحوم حجازی، گفت: حجازی نیازی به تعریف و تمجید من ندارد و همه می‌دانند او یک اسطوره تکرار نشدنی است نه به لحاظ ورزشی بلکه او یک الگوی اخلاقی هم در جامعه محسوب می‌شد و به نظرم شخصیت ناصر حجازی هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

وی در پایان گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه این روزها چه برنامه‌ای دارد،‌گفت: حقیقتاً بعد از بازی‌های لیگ کمی به فکر استراحت افتادم اما مطمئن باشید بی‌برنامه نیستم و به زودی تصمیم درست برای مربی‌گری و هر اتفاق دیگری که لازم باشد بیفتد خواهم گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.