​ایلام - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: برخورد با انشعابات غیر مجاز آب در استان در سالجاری تشدید می شود.

انشعابات غیرمجاز آب در ایلام تحت پیگرد قرار می گیرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب استان ایلام، داراب بیرنوندی با بیان اینکه امروزه استفاده از انشعابات غیرمجاز آب به صورت آشکار و پنهان یکی از پدیده هایی است که مشکلات متعددی را برای صنعت آب و فاضلاب کشور ایجاد کرده است، اظهارداشت: خسارات مستقیم و غیر مستقیم ناشی از اینگونه انشعابات باعث شده که طی سال های اخیر شرکت آب و فاضلاب استان نگاه ویژه ای به این موضوع داشته و برخورد با عاملین برقراری اینگونه انشعابات  با انسجام بیشتری مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با تقدیر از همکاری  مطلوب دستگاه قضایی استان در زمینه برخورد با متخلفین، افزود: شعبه خاص حل اختلاف مرتبط با موارد حقوقی و قضائی شرکت آب و فاضلاب در محل دادگستری ایلام با هدف تسریع در رسیدگی به پرونده متخلفان انشعاب‌های غیرمجاز آب و فاضلاب دایر شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تأکید کرد: قاطعیت دستگاه قضایی استان در برخورد با انشعابات غیرمجاز به نوبه خود تاثیر زیادی در کاهش استفاده متخلفان از آن را دارد.

داراب بیرنوندی با بیان این مطلب که مامورین قرائت کنتور و توزیع قبوض آب  با کارت شناسایی معتبر به درب منازل مسکونی و تجاری مراجعه می کنند، خاطرنشان ساخت: سامانه ارتباطات مردمی مرکز ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب در تمام ساعات شبانه‌روز آماده است تا بدون وقفه خواسته‌های تماس گیرندگان را دریافت و منعکس می‌کند.

وی یادآور شد: مشترکین می توانند در صورت مشاهده هرگونه شکستگی و استفاده غیر مجاز از آب از جمله شستشوی ماشین های سنگین با مرکز ارتباطات مردمی تماس گرفته تا در این زمینه اقدام مقتضی صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.