یزد - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: در سال جاری همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ۵۰ هزار سبد غذایی با عنوان « همیان مولا» بین نیازمندان توزیع می شود.

۵۰ هزار سبد کالا بین نیازمندان یزد  توزیع می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازسایت خبری کمیته امداد، غلامرضا مشعلچی، با بیان این خبر اظهارداشت: مردم نیکوکار استان می توانند در قالب طرح همیان مولا مواد خوراکی مورد نیاز برای حمایت از نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را داخل کیسه های همیان مولا قرار داده و تحویل امدادگران این نهاد دهند، تا در بین جامعه هدف تحت حمایت توزیع شود.

وی با اعلام آمادگی این نهاد برای گستراندن سفره های افطاری با مشارکت خیران، خاطر نشان ساخت: سال گذشته بیش از ۳۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از سوی خیران یزدی برای اطعام و افطار نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هزینه شد.

مشعلچی با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان گفت: سال گذشته دو هزار و ۲۰۷ حامی نیکوکار در ماه مبارک رمضان به جمع حامیان طرح های مشارکتی این نهاد پیوستند که از این حامیان۸۵۷ نفر حامی طرح اکرام ایتام، ۶۳۵ نفر حامی طرح محسنین (حمایت از حمایت از فرزندان نیازمند غیر یتیم) و ۷۱۵ نفر نیز حامی سایر طرح های مشارکتی این نهاد شدند.

وی افزود: هم اکنون ۱۸ هزار و ۱۳۹ حامی در استان یزد حمایت پنج هزار و ۵۸۶ یتیم و فرزندان نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» بر عهده دارند و سال گذشته ۶۵ میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت و فرزندان نیازمند غیر یتیم مساعدت کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.