خرم آباد- مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: با وجود تلاش های صورت گرفته برای تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی خرم‌آباد اما اعتبارات مورد نیاز آنگونه که باید و شاید تخصیص داده نشده اند.

کمبود اعتبارات مانع اصلی بهره برداری از کتابخانه مرکزی خرم آباد است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سفیر افلاک، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه زمانبندی شده قرار بر این است که فاز اول این مجموعه تا 6 ماهه اول امسال به بهره برداری برسد و از تمام ظرفیت خود برای تحقق این هدف استفاده خواهیم کرد، اما اکنون عدم تخصیص مناسب اعتبار مانع اصلی پیشرفت مناسب کار شده است.

علیخانی عنوان کرد: برای تکمیل این طرح به اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان نیازمند هستیم اما حتی در صورت تخصیص یک و نیم میلیارد تومان اعتبار می توان شرایط را برای بهره برداری از فاز نخست طرح در مدت زمان اعلام شده مهیا کرد.

این مسئول افزود: رایزنی های زیادی با مسئولان استان برای تخصیص اعتبارات صورت گرفته و امیدواریم شرایط برای تحقق این هدف مهیا شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی فاز نخست این پروژه خبر داد و افزود: مجموعه کتابخانه مرکزی خرم‌آباد دارای پیشرفت فیزیکی 70 درصدی است اما فاز اول این طرح 80 درصد پیشرفت داشته و از تمام ظرفیت خود برای بهره برداری از آن تا نیمه نخست امسال استفاده خواهیم کرد.

علیخانی اظهار کرد: از سوی دیگر فاز دوم و نهایی این پروژه نیز باید تا پایان نیمه نخست سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.