بجنورد- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی از اجرای هزار برنامه به مناسبت فتح خرمشهر در استان خبرداد.

۱۰۰۰ برنامه به مناسبت فتح خرمشهر درخراسان شمالی اجرا می شود
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ امیری پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران استان گفت: از این تعداد اجرای ۵۰۰ برنامه در مرکز استان و ۵۰۰ برنامه در شهرستان ها برنامه ریزی شده است.
وی سرکشی از خانواده های شهدا، صبحگاه مشترک باحضور فرماندهان عالی رتبه سپاه، افتتاح ۴ یادمان شهدای گمنام ، افتتاح ساختمان فرماندهی ناجا و برگزاری جشن روز قتح خرمشهر با همکاری سپاه،ارتش وناجا دراستان ، تجلیل از ایثارگران از شاخص ترین برنامه های سوم خرداد روز فتح خرمشهر در استان است.
وی درادامه افزود: استان خراسان شمالی در عملیات بیت المقدس ۵۱ شهید را تقدیم انقلاب کرد که ۱۰ شهیدمربوط به نیروهای ارتش، ۳۷ شهید مربوط به سپاه و بسیج،۳ شهید مربوط به هلال احمر و یک شهید مربوط به جهادسازندگی است.
سرهنگ امیری دربخش دیگری خاطرنشان کرد: سوم خرداد یادآوردلاورمردی و ایثارشهیدان،استقامت و پایداری ملت ایران ،شجاعت و شهامت فرماندهان و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان است.
وی تصریح کرد: نهادینه شدن راهبرد مقاومت و ایستادگی و عمق یافتن روحیه جهادی و تفکرو فرهنگ بسیجی در لایه های اجتماعی ،ظرفیت بالنده ای برای خلق حماسه های بزرگ و پیش برنده در اختیار ملت ایران قرارداده است تا به مدد آن با شتاب بیشتر به سمت فتح بلند قله های پیشرفت وترقی حرکت خود را تداوم بخشید.
وی یادآورشد: بی تردید فتح خرمشهر با ابعاد و زوایای خیره کننده و پتانسیل معنوی و ارزشی سرشارخود برای همیشه خواهد توانست الگوی ملت ایران و بلکه ملل و جوامع حق طلب و آزایخواه درعرصه رویارویی با قدرت های استکباری و سلطه جو قرارگیرد وسرافرازی و سربلندی آنان را تضمین کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.