اهواز_ مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد: فرهنگیان خوزستان می توانند درخواست انتقال برون استانی خود را از دهم خردادماه ۹۶ با ورود به سامانه انتقال ثبت کنند.

شیوه نامه نقل و انتقالات برون استانی فرهنگیان ابلاغ شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، محمد تقی زاده با اشاره به آمار نقل و انتقالات خارج از استان در سال گذشته عنوان کرد: بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۶  نفر در سال ۹۵ متقاضی خروج از استان بودند که از این تعداد ۹۸۵ نفر به خارج از استان منتقل شدند.

تقی زاده ادامه داد: از تعداد ۹۸۵  انتقالی سال گذشته تعداد ۳۸۸ نفر به صورت انتقال دائم و مابقی به صورت موقت منتقل شدند.

وی با اشاره به بندهای این شیوه نامه عنوان کرد: از مهمترین بندهای این دستورالعمل می توان به شرایط لازم برای درخواست انتقال، زمانبندی ثبت نام و تبصره های مختلف اشاره کرد.فرهنگیانی که متقاضی انتقال خارج از استان هستند می بایست حداقل ۵ سال سابقه تدریس تمام وقت داشته و همچنین دارای وضعیت استخدامی پیمانی یا رسمی باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان شرایط متقاضیان انتقال را چنین برشمرد: افرادی که هنوز متعهد خدمت هستند مجاز به ثبت نام نیستند. افراد دارای بیماری های صعب العلاج با داشتن سه سال سابقه خدمت و به شرطی که در استان امکان مداوا نباشد، می توانند به صورت موقت درخواست خروج از استان بدهند.

گفتنی است، کارگروه نقل و انتقالات خارج از استان آموزش و پرورش خوزستان در سالن تدبیر اداره کل متبوع برگزار و شیوه نامه نقل و انتقالات خارج استان برای اجرا به مناطق و نواحی ابلاغ شد. و فرهنگیان می توانند درخواست خود را از طریق سامانه http://www.hrm.medu.ir.com  ثبت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.