زنجان- کارشناس فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر گفت: طی ماه مبارک رمضان محافل جزءخوانی قرآن کریم در 5 بقعه متبرکه شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

حرم پنج امامزاده در ابهر میزبان محافل قرآنی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، سعید سجادی در این باره گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای تعمیق شعائر دینی و پرداختن به امور مذهبی است که در این راستا یکی از مواردی که دارای فضیلت بسیاری است، قرائت قرآن کریم است.

  سجادی با اشاره به اینکه برپایی محافل انس با قرآن کریم و جلسات روزانه جزءخوانی یکی از راه‌های شرکت عمومی شهروندان در محافل دینی و قرآنی است، تصریح کرد: برای دسترسی حداکثری شهروندان ابهری در ماه مبارک رمضان 5 مسجد شهرستان برای اجرای برنامه معنوی جزءخوانی قرآن کریم در مناطق مختلف شهری در نظر گرفته شده‌اند.

  وی افزود: بقاع متبرکه و حرم امامزادگانی که در سال‌جاری برای برگزاری این محفل نورانی در نظر گرفته شده‌اند شامل حرم امامزاده سیداسماعیل (ع) شناط، امامزاده زیدالکبیر و امامزاده محمد ابهر، امامزاده یعقوب صائین‌قلعه و امامزاده اسحاق شریف‌آباد هستند.

  کارشناس فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط اساتید قرآنی و با حضور عموم شهروندان قرائت خواهد شد و امید است تا پایان ماه مبارک رمضان ثواب ختم قرآن کریم شامل حال همه حاضرین در این محافل نورانی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.