سازمان بسیج جامعه زنان به مناسبت سوم خرداد بیانیه‌ای منتشر کرد.

بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان به مناسبت سوم خرداد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  «بسیج زنان کشور»، سازمان بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت سوم خردادماه، روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانیه ای منتشر کرد.

مشروح بیانیه بدین شرح است:

سوم خرداد یاد آور حماسه بی بدیل رزم آوری های مومنان بی ادعایی است که تنها شوق دیدار محبوب آنها را در مقابل تعلقات دنیایی حفظ کرد.

آزادی و خرمی خرمشهر رهین سرخی خون آنانی است که در محاصره شب پرستان تن به ذلت نداده و با دستی تهی اما بازوانی پرتوان و قلب هایی مملو از عشق به ولایت توانستند نه تنها خرمشهر، که جهان بشریت را از نوع زنجیر های ذلت و خواری برهانند.

”خرمشهر”؛ شهر خون و قیام، شهر آتش و دود ، شهر نبرد و پیکار جبهه‌ی حق با جنود شیاطین است، شهری که فتح آن حماسه ای بزرگ بود، چرا که عالی‌ترین مرحله از مقاومت انسان مؤمن آزادی‌خواه را به نمایش گذاشت.

سازمان بسیج جامعه زنان کشور همزمانی سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی را با حماسه شکوهمند انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶ که یک رزمایش بزرگ در عرصه حمایت از نظام اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بود را به همه زنان و مردان انقلابی تبریک می گوید.

تردیدی نیست؛ نهادینه شدن راهبرد مقاومت و نفوذ روحیه و تفکر بسیجی که امروز در فراسوی مرزهای ایران اسلامی مخمصه بزرگ دشمنان اسلام ناب در منطقه را رقم زده است به عنوان یکی از پیامدهای راهبردی دفاع مقدس است.

به امید آنکه امت اسلامی در آینده‌ای نه چندان دور مفتخر به آزادسازی مسجدالاقصی و پاک‌سازی سرزمین‌های اشغالی از لوث وجود صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار بشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.