۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
کد خبر: 532607

محسن فروزان که از سوی کمیته اخلاق به دلیل انتشار مطالبی در اکانت همسرش با محرومیت سه ماهه مواجه شده است نسبت به آن واکنش نشان داد.

واکنش فروزان به اعلام حکم محرومیت

به گزارش قدس آنلاین،، دروازه بان سابق تیم ملی و استقلال که در نیم فصل راهی صبای قم شد و توانست عملکرد موفق شخصی به جا بگذارد، در پایان فصل با حکم عجیبی از سوی کمیته اخلاق مواجه شد. بر پایه اعلامی که صورت گرفته این دروازه بان با توجه به مطالبی که اکانت همسرش منتشر شده با محرومیت سه ماهه همراه شده است. او که این روزها در مسافرت به سر می برد ابراز امیدوار کرد این مشکل به زودی برطرف شود.


فروزان در این خصوص گفت: من در مسافرت هستم و با توجه به حق اعتراضی که خوشبختانه! برایم قائل شده اند در بازگشت روز شنبه اعتراضم را صورت خواهم داد.


وی ادامه داد: نمی خواهم در خصوص این حکم صحبتی کنم و همانطور که گفتم همه چیز را بعد از بازگشت به ایران دنبال خواهم کرد. امیدوارم نسبت به اعتراضم اقدام شود و از فدراسیون فوتبال و آقای تاج نیز می خواهم با ورود به این مساله باعث شوند تا پایانی مناسب برای این تصمیم تلخ گرفته شود.


فروزان در واکنش به این سوال که چرا نسبت به دعوت های کمیته اخلاق واکنشی نداشته گفت: به هیچ عنوان دعوتنامه ای به دستم نرسیده و آن را تکذیب می کنم. من چند روز بعد از پایان لیگ به مسافرت رفته ام و البته پیش از این نیز نه دعوتنامه ای به من داده شد و نه اینکه تماسی گرفتند. 


فروزان در پایان تشکر ویژه ای از اصحاب رسانه و مردم ایران که در فضای مجازی و رسانه ای از او حمایت کردند داشت و گفت:در پایان نیز از تمام رسانه ها بابت حمایتی که از من نه بعنوان یک فوتبالیست که نه، به عنوان یک شهروند ایرانی داشتند، تشکر می کنم. متاسفانه شرایط این را نداشتم که از خودم دفاع کنم و خوشحال و احساس خوشبختی می کنم که رسانه ها کاملا حرفه ای و با بلوغ بالا در این مورد ورود کردند و به تشریح موضوع پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.