یزد- استاندار یزد گفت: آثار فیزیکی سرمایه‌گذاری‌ها در دولت کاملاً مشهود بوده و در نقطه‌نقطه استان شاهد آثار فیزیکی این مهم هستیم که کجا خرج شده و چه حاصل‌شده است.

 سرمایه‌گذار با پیچ‌وخم اداری کمتری مواجه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روبط عمومی استانداری یزد، سید محمد میرمحمدی در سومین جلسه نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان ضمن گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد و تأکید بر توجه همیشگی به آرمان‌های شهدا، اظهار داشت: بررسی‌هایی برای مشخص شدن آمار فیزیکی سرمایه‌گذاری‌ها درگذشته، حال و آینده انجام خواهیم داد تا بتوانیم با برقراری زمینه‌های بهتر برای سرمایه‌گذاری اقدامات بهتر و بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

وی افزود: زمینه سرمایه‌گذاری دراستان با مشخص شدن پهنه کاربری‌ها، مشوق‌های قانونی، ایجاد مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و شناسایی فرصت‌ها و تعیین حمایت‌های قانونی فراهم‌شده است.
میر محمد ی تأکید کرد: با راه‌اندازی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری؛ سرمایه‌گذار با پیچ‌وخم اداری کمتری مواجه است و با این نتیجه در انتخابات امیدواری و اعتماد و امکان برای سرمایه‌گذاری بیشتر شده و همچنین در فعالیت‌های مختلف گردشگری هم می‌توانیم شاهد توسعه اشتغال، سرمایه‌گذاری گردشگری و توسعه این صنعت پاک باشیم.

هجوم ریزگردها به استان یزد

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به هجوم ریزگردها بر فراز استان یزد گفت: به خاطر کویری بودن منطقه و بادهای غالب، استان تحت تاثیر این پدیده قرار دارد . 

سیدحسین سادات موسوی افزود: شامگاه یکشنبه غلظت ریزگردها به ۲۰ برابر حد مجاز رسید و صبح دوشنبه این شاخص به ۱۰ برابر مجاز رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.