​ایلام- رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: فعالیت واحدهای صنفی غذاخوری استان در ماه مبارک رمضان، یک و حداکثر دو ساعت قبل از اذان مغرب بلامانع است.

فعالیت غذاخوری های ایلام در رمضان یک ساعت قبل از اذان بلامانع است

مهدی شریفی روز چهارشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه واحدهای صنفی ساندویچی، غذاخوری و دیگر اصناف تغذیه ای در ماه مبارک رمضان با هماهنگی با اماکن و نیروی انتظامی و حفظ شئونات ماه رمضان، در طول روز می توانند فعالیت داشته باشند، اظهارداشت: این اصناف با استفاده از پوشش مناسب در درب واحد صنفی و رعایت حق شهروندان روزه دار، می توانند فعالیت صنفی خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه واحدهای کبابی تنها همزمان با اذان مغرب می توانند فعالیت خود را آغاز کنند، افزود: دیگر واحدهای صنفی غذاخوری می توانند یک و یا دو ساعت قبل از اذان مغرب فعالیت داشته باشند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در ماه مبارک رمضان اکیپ های گشت بهداشت، اصناف، تعزیرات، انتظامی و صنعت، معدن تجارت در تمامی شهرستان ها بر فعالیت واحدهای صنفی نظارت کامل خواهند داشت، خاطرنشان ساخت: طرح ویژه نظارتی بر اصناف ویژه ماه رمضان از ابتدای ماه مبارک آغاز و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

مهدی شریفی با تأکید بر اینکه از تعداد تخلف یک واحد صنفی بیشتر از حد مجاز باشد، بیان داشت: با تمامی واحدهای صنفی متخلف به شدت و بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح تنظیم بازار از ابتدای ماه رمضان با ارائه کالاهای اساسی در تمامی صنوف اجرا می شود، تصریح کرد: در این طرح کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شامل گوشت قرمز، مرغ، برنج، شکر و ... توسط جهادکشاورزی در بین فروشگاه ها و صنوف مختلف برای ارائه به شهروندان توزیع می شود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان ایلام به مشارکت شهروندان برای رصد تخلفات صنفی اشاره کرد و یادآور شد: تلفن گویای ۱۲۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات از واحدهای صنفی است و شهروندانی که تخلفات صنفی اعم از کم فروشی، گران فروشی و ... را مشاهده می کنند، انتظار داریم که سریعاً این موضوع را گزارش دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.