رشت- بزرگترین آبنمای موزیکال کشور توسط شهردار رشت در پارک ملت رشت افتتاح شد.

بزرگترین آبنمای موزیکال کشور در رشت افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری رشت، سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت ضمن تقدیر از مجریان پروژه و شهروندان، با اشاره به بهره‌ برداری کوتاه مدت از طرح پروژه آبنمای موزیکال بوستان ملت شهر رشت ظرف بازه زمانی ۶۸روزه اظهار داشت: خاصیت این پروژه نشان می‌دهد که ما نیازمند بسیاری از موضوعات محسوس داخل کشور مبنی بر زمان بر بودن یا عدم توانایی انجام موضوعات نیستیم.

وی با تاکید بر اینکه  پرکردن ساعت فراغت مردم مستلزم سرمایه ‌گذار خارجی نیست بیان داشت : برای اینکه  مردم احساس کنند شهروند این شهر هستند و برای رسیدن مدیریت شهری به نقطه معقول،  نیاز نداریم منتظر رخ دادن تحولات بین‌المللی باشیم  و بر اساس آن به توسعه شهر فکر کنیم.

شهردار رشت تاکید کرد : عملاً شهرها با میزان هزینه های مشارکت شهری شهروندان و حداکثر میزان مشارکت شهری مردم ، با رسیدن به نقطه مطلوب ، اداره می‌شود.

ثابت قدم تاکید کرد :شهر سالم، قطعاً شهری است که فضاهای اجتماعی با نشاط عمومی برای مردم داشته باشد به ویژه اگر آن شهر ، رشت باشد چون مردم برونگرا و شاداب دارد.

وی با قیاس تکمیل ۶۸روزه ی پروژه آبنمای موزیکال با مجموعه تالار شهری در کنار بوستان ملت به عنوان نمونه بارز این مصداق نامبرد و بیان داشت : قضاوت این دو، نشان دهنده رویکرد نهادین اداری سیستم و تفاوت آن بارویکرد جهادی و بی نظیر عوامل شهرداری است.

ثابت قدم تاکید کرد : باسعی بر نگاه گذشته ، آنچه که قطعاً فضای عمومی شهری را در کنار یکدیگر قرار خواهد داد این است که ما برای کلیه شهروندان در چنین فضاهایی، تعاملات اجتماعی قایل باشیم و بطور حتم ، این فضاهای مکمل به لحاظ کاربرد کنار هم ، افزاینده نشاط شهروندان خواهد بود.

طیبه بینا شهردار منطقه۳ شهرداری رشت نیز اظهار داشت :خدمت به مردم عبادت است و شهرداری بعنوان نهادی خدمتگزار در جهت رفع مشکلات خدماتی شهروندان است. وی ابراز امیدواری کرد با عنایت شهردار توانمند شهر خلاق رشت ، گامی موثر درجهت بهبود شرایط محیطی برداشته شود. شهردار منطقه سه، سیستم برنامه ریزی پیشرفته مرکزی آبنمای موزیکال بوستان ملت را از ویژگی های منحصر بفرد این سامانه  برای نشاط آفرینی و کاهش خشونت در راستای پیشگیری از وقوع جرایم و معضلات اجتماعی بر شمرد. وی از کلیه عوامل و دست اندر کاران این پروژه تجلیل کرد.

فرامرز جمشید پور معاونت عمرانی شهرداری رشت گفت: با اتمام فاز دوم آبنمای موزیکال بوستان ملت رشت، در زمره یکی از ده آبنمای بزرگ جهان قرار می گیرد.

جمشید پور گفت : اکنون فاز اول این پروژه با ۲۰ درصد از کل مجموعه آبنمای اصلی به مبلغ چهار میلیارد درحال اجراست و طی دو ماه آینده ، فاز دوم آن افتتاح می‌ گردد که به یکی از ده آبنمای موزیکال جهان تبدیل می شود.

معاون عمرانی شهرداری از مردم مشارکت پذیر رشت بعنوان بهترین های ایران و جهان نامبرد و اظهار داشت : این برنامه در پازل توسعه شهر رشت توسط ثابت قدم طراحی گردید و در دستور کار عملیات قرار گرفت و ما هر هفته شاهد یک پروژه میلیاردی عمرانی محرک توسعه در کل شهر اعم از مناطق برخوردار وکم برخوردار هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.