درخشش فوق العاده گابریل ژسوس در تیم منچستر سیتی با حمایت ویژه فرناندینیو همراه شده است.

تمجید فرناندینیو از ستاره برزیلی منچستر سیتی

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، گابریل ژسوس در فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی راهی منچسترسیتی شد. در حالی که خیلی‌ها فکر نمی‌کردند او با جثه کوچکش بتواند موفق شود، عملکرد خوبی در تیم فیروزه‌ای‌پوش شهر منچستر داشت تا جایی که حتی باعث نیمکت نشینی سرخیو آگوئرو نیز شد.

ژسوس موفق شد در یازده بازی برای منچسترسیتی هفت گل را به ثمر برساند تا بعد از قرارداد ۲۷ میلیون پوندی خود، انتظارات را برآورده کند. فرناندینیو با تمجید از این بازیکن گفت‌: گابریل خیلی زود با شرایط لیگ برتر خودش را وفق داد و توانست از بدن و فکرش استفاده و گلزنی کند. او بازیکن سریعی است و از کیفیت خوبی برای گلزنی برخوردار است.

گابریل ۱۹ ساله موفق شده است در ۱۹ سالگی، در ۶ بازی برای تیم‌ ‌ملی برزیل پنج گل به ثمر برساند و چهار پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کند تا گل‌های خوب او در انتخابی جام جهانی باعث شود برزیل به عنوان اولین تیم غیر از میزبان رقابت‌ها، جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد.

فرناندینیو در ادامه‌ صحبت‌هایش گفت‌: گابریل باید توانایی‌هایش را باور کند و به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود. به او همیشه می گویم که آرام باشد و کار خودش را پیش ببرد. شما در فصل آینده لیگ جزیره، کیفیت‌های او را خواهید دید. متاسفانه او در فصل نخست بعد از یک ماه دچار مصدومیت شد. خوشحال هستم که او توانست مصدومیت خودش را به خوبی پشت‌سر بگذارد و نشان بدهد از چه توانایی‌هایی برخوردار است. او در ۱۹ سالگی همه را به شگفتی وا داشته است. مطمئن هستم در آینده به ستاره فوتبال جهان تبدیل خواهد شد.

فصل برای منچسترسیتی به پایان رسیده است و این تیم با حضور در رده سوم لیگ برتر، جواز حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. این تیم باید چندی دیگر برای اردوی پیش فصل خود راهی آمریکا شود و در آنجا قرار است با تیم‌هایی نظیر منچستریونایتد و رئال مادرید دیدار کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.