اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان احشام و کشف ۲۱۸ راس دام سرقتی در این شهرستان خبر داد.

باند سارقان احشام با ۲۱۸ راس دام سرقتی منهدم شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ رجبعلی مختاری در این باره گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در شهرستان شاهین شهر بررسی موضوع و دستگیری عوامل این سرقت ها به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد:کارآگاهان با انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند سه سارق را که اهل یکی از استان های کشور بودند شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: این سارقان از هفت دامداری سرقت کرده بودند که در مجموع تعداد ۲۱۸ راس دام سرقتی به ارزش دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ مختاری اظهار داشت : در این خصوص پرونده تشکیل و هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان با اشاره به اینکه این سارقان هنگام ورود به دامداری ها با اعمال زور و ضرب وشتم نگهبانان سرقت می کردند از دامداران خواست، محل نگهداری احشام را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنند، از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به شما رجوع می کنند به محل نگهداری احشام خودداری کنید و در صورت مشاهد افراد ناشناس و یا خودروهای مشکوک در اطراف محل نگهداری احشام موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.