ساری- مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران با اشاره به اجرای موفق طرح کاداستر در استان، گفت: بانک جامع اطلاعات املاک مازندران تدوین شد.

بانک جامع اطلاعات املاک مازندران تدوین شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  تسنیم، محمد حسن بهادر اظهار داشت: این اداره کل در برنامه عملیاتی حوزه املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال ۹۵، با ۹۰ درصد پیشرفت موفق به کسب رتبه برتر سوم کشوری شد.

وی افزود: برنامه عملیاتی املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، شامل ۵۹ عملیات در حوزه‌های مختلف بوده که این اداره با همه کمبودهای سخت افزاری و نامناسب بودن وضعیت ساختمان‌های اداری توانست در بسیاری از این برنامه‌ها ی عملیاتی به بالاتر از اهداف تعیین شده برسد.

بهادر خاطرنشان کرد: در صدور اسناد مالکیت موقوفات بلامعارض که صحت وقف آنها محرز شده بیش از ۳۰۰ درصد پیشرفت نسبت به اهداف داشتیم.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این حوزه و با تلاش و همت کارکنان در ستاد اداره کل و واحدهای ثبتی توانستیم به این میزان پیشرفت برسیم که تاکنون در استان سابقه نداشته است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران ابراز امیدواری کرد: با تصویب قانون و آئین‌نامه جامع حدنگارو ظرفیت‌های زیادی که درحوزه حفظ و صیانت از اراضی ملی در کشور ایجاد شد بتوان با کمک متولیان امر دست زمین خواران را از منابع طبیعی قطع کرد.

بهادر گفت: اداره کل متبوعش در سال گذشته با صدور بیش از ۱۶ هزار و ۵۰۰ سند با تحقق ۱۱۴ درصدی برنامه عملیاتی خود در این حوزه و رشد ۲۸ درصدی موفق به کسب رتبه اول کشوری در این حوزه شد.

وی گفت: در راستای تثبیت مالکیت بقاع متبرکه و رقبات، هزار و ۲۶۵ سند برای ۲۱ هزار و ۶۹۹ رقبه و به مساحت حدود ۱۸ هزار هکتار صادر شد که نسبت به مدت مشابه قبل ۱۰۰ درصد رشد داشته است که مازندران در این حوزه رتبه اول کشوری را در سال ۹۵ کسب کرد.

بهادر با اشاره به بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت ثبتی اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران در سال ۹۵، افزود: ۸۶ درصد این خدمات به صورت الکترونیکی بوده است.

وی تصریح کرد: در سال ۹۴ اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران موفق به کسب رتبه سوم کشوری در برنامه عملیاتی سازمان ثبت اسناد شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران با تقدیر از همکاران و رؤسای واحدهای ثبتی اظهار امیدواری کرد: با تداوم انجام تکالیف و وظایف محول در این حوزه بتوانیم در سال ۹۶ زمینه ارتقا رتبه استان را فراهم آوریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.