قزوین- نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خرمشهر یک جریان صداقت در برابر نفاق است و اگر ایمان و صداقت در برابر نفاق نبود، خرمشهر آزاد نمی‌شد.

آزادسازی خرمشهر یک جریان صداقت در برابر نفاق و دورویی بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم صبحگاه  مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر که صبح چهارشنبه با حضور فرماندهان و مسؤولان لشکری و کشوری در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر یک عملیات و حادثه نیست بلکه یک جریانی است که پیامدهای مناسبی را به همراه دارد.

وی افزود: حوادث تاریخ همچون حادثه کربلا و غدیر یک جریانی بوده که تداوم آن شکل‌گیری انقلاب اسلامی است به عبارت دیگر انقلاب اسلامی ریشه در حادثه کربلا و الگوگیری از آن است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: خرمشهر یک جریان صداقت در برابر نفاق است و اگر ایمان و صداقت در برابر نفاق نبود، خرمشهر آزاد نمی‌شد.

عابدینی بیان کرد: آزادسازی خرمشهر یک جریان وعده خداوند در برابر کفر و شیطان بود و اراده خداوند بر این است تا دین و حق الهی در آینده جهان قرار بگیرد که این اتفاق البته خوشایند منافقان و دشمنان اسلام نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.