یزد- نماینده ولی فقیه دراستان یزدگفت: باید اهمیت عملیات فتح خرمشهر برای جوانان تشریح شود چون این شهرخرمشهرپایگاه بسیارمحکم عراق بود و صدام با تمام توان برای حفاظت از آن تلاش می‌کرد.

باید اهمیت عملیات فتح خرمشهر برای جوانان تشریح شود

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، محمدرضا ناصری یزدی پیش از ظهر چهارشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح یزد که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد اظهارداشت: فتح خرمشهر در واقع فتح تمام بخش‌هایی بود که صدام و رژیم بعث عراق از ایران اشغال کرده بود، صدام و حامیانش تمام توان خود را برای حفظ خرمشهر که پایگاهشان شده بود گذاشته بودند چرا این نقطه برای آنها ارزش بسیار زیادی داشت.

وی افزود: در عملیات آزاد سازی خرمشهر، هر جایی که نیروهای انقلاب با مشکل مواجه می‌شدند تماسی با امام گرفته می‌شد و ایشان فقط می‌فرمودند که با توکل به خدا به پیش بروید شما پیروز هستید، همین یک جمله امام چنان قوت قلبی به رزمندگان می‌داد که نیروی آنها چندین برابر می‌شد.

 ناصری تصریح کرد: با این وجود خداوند متعال چنان قدرت و عنایتی به نیروهای اسلام داد  که توانستند تمام استحکامات نظامی دشمن را در هم نوردیده و یک پیروزی بسیار بزرگ و تاریخی رقم خورد.

امام جمعه یزد خاطر نشان ساخت: ما باید در اسلامیت نظام جدی‌تر باشیم، و نظام ما بر اساس آیات قرآن و دستورات اسلامی حرکت کند وباید سبک زندگی اسلامی در جامعه ما ترویج شود.

وی افزود: جمهوریت زمانی تکمیل می‌شود که با اسلامیت، اخلاق، دین و اعتقاد به خدا تکمیل شود چرا که همه نعمت‌ها و موفقیت‌هایی که ما به دست آورده‌ایم از سوی خداوند به ما ارزانی داده شده است

نماینده ولی فقیه دراستان با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمن تلاش دارد که به داخل کشور نفوذ پیدا کند ادامه داد: نفوذ دشمن الان به صورت اقتصادی و فرهنگی است و تمام تلاششان را می کنند که بتوانند برابر این نظام به پیروزی دست پیدا کنند.

امام جمعه یزد با اشاره  تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با مقابله با نفوذ دشمن گفت: این تدبیر مقام معظم رهبری از ابتدا تا به الان بوده که انقلاب اسلامی در منطقه‌ای با انواع ناامنی‌ها و مشکلات، بدون هیچ مشکل امنیتی روبه موفقیت و پیشرفت حرکت کند.

ناصری افزود: ایران ما سرفراز و با اقتدار است که خودش سلاح مورد نیازش را ساخته و تولید می‌کند و هیچ احتیاجی به غرب و استکبار جهانی ندارد، تمام این شایستگی‌ها به دلیل پشتیبانی مردم به ویژه جوانان از این نظام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.