​ایلام- مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: مسابقات جام رمضان در ایلام با حضور تیم های مختلف برگزار می شود.

مسابقات جام رمضان در ایلام برگزار می شود

بهروز حیدرزاده روز چهارشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان، مسابقات مختلف در شهرستان های استان برگزار می شود، اظهارداشت: فوتسال، والیبال، کاراته، کشتی، تکواندو و ... رشته هایی هستند که تیم های مختلف برای حضور در آن به هیئت ها درخواست داده اند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات شنا ویژه نوجوانان و نونهالان نیز برگزار خواهد شد، افزود: با رایزنی های صورت گرفته احتمالاً این مسابقات در استخر آزادی ایلام برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان این مطلب که مسابقات جام رمضان در تمامی رشته ها قبل از عیدسعید فطر به اتمام خواهد رسید، خاطرنشان ساخت: جوایز تیم های برتر مسابقات شامل کاپ قهرمانی، لوح و جوایز نقدی است که از محل ثبت نام تیم ها و بخشی نیز از محل بودجه جاری این اداره کل تأمین خواهد شد.

بهروز حیدرزاده با توصیه به ورزشکاران برای داشتن رژیم غذایی مناسب در ماه مبارک رمضان، یادآور شد: ورزشکاران روزه دار بایستی در وعده سحری از غذاهای پرکالری محتوی چربی و قندهای طبیعی استفاده کنند تا در طول روز با افت بدنی مواجه نشوند و ورزش و تمرین خود را به یک ساعت بعد از افطار موکول کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.