| بین الملل / احمد یوسفی صراف | در حالیکه هزاران نفر مقابل منزل آیت‌الله عیسی قاسم در میدان الفداء تحصن کرده‌اند، نیروهای امنیتی نیز وارد الدراز شدند. وبگاه «مرآة البحرین» در خبری فوری داد که اجرای عملیات امنیتی در الدراز آغاز شده است. نیروهای امنیتی وارد ورودی اصلی خیابان البدیع در الدراز شدند. همچنین صدای الله اکبر از مساجد الدراز و روستاهای اطراف آن شنیده می‌شود. منابع بحرینی از یورش نیروهای امنیتی به داخل منزل آیت‌الله عیسی قاسم و بازداشت تمامی افراد داخل منزل خبر دادند. هنوز خبری درباره بازداشت یا عدم بازداشت آیت‌الله عیسی قاسم مخابره نشده است.

دفاع مردم بی دفاع

درگیری در اطراف منزل آیت‌الله عیسی قاسم

منابع خبری گزارش دادند که نیروهای آل خلیفه در حال شکستن درب منزل آیت‌الله عیسی قاسم و شلیک گاز اشک‌آور و گلوله ساچمه‌ای به داخل منزل وی هستند. منابع خبری بحرین از شهادت یکی از فدائیان کفن‌پوش آیت‌الله عیسی قاسم به ضرب گلوله نیروهای آل خلیفه خبر دادند. خبرهای حاکی از زخمی شدن ده‌ها نفر در درگیری‌های نیروهای امنیتی با فدائیان آیت‌الله عیسی قاسم در مقابل منزل وی است.

مقابله کفن‌پوشان با خودروهای زرهی

منابع بحرینی از وقوع درگیری بین اهالی الدراز و نیروهای امنیتی در اطراف منزل آیت‌الله عیسی قاسم خبر دادند.جوانان کفن‌پوش که برای دفاع از آیت‌الله عیسی قاسم به خیابان‌ها آمده‌اند در حال مقابله با خودروهای زرهی آل خلیفه هستند. نیروهای امنیتی بحرین با استقرار در اطراف منزل آیت‌الله عیسی قاسم و محل تحصن‌کنندگان، این محل را به محاصره خود درآوردند.

چراغ سبز ترامپ برای حمله آل خلیفه

«جلال فیروز» عضو ارشد جمعیت الوفاق بحرین درباره علت یورش و حمله ناگهانی نظامیان رژیم آل خلیفه به منزل رهبر شیعیان بحرین در منطقه الدراز واقع در غرب بحرین و خبرها مبنی بر بازداشت ایشان گفت: مطمئنا در دیدار حمد بن عیسی پادشاه بحرین با ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ریاض که همزمان با برگزاری دادگاه آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین انجام شد، به بررسی این حمله پرداخته شده و پادشاه بحرین از رئیس جمهور آمریکا برای حمله به الدراز و تعرض به ساحت شیخ عیسی چراغ سبز گرفته است و این حمله منجر به شهادت و زخمی شدن ده ها نفر از شهروندان بی گناه بحرینی شد.

فیروز در ادامه تأکید کرد: مردم نمی توانند دست بسته ایستاده و این موضوع را نظاره کنند. امروز به منطقه الدراز و منازل و تجمعات مردم یورش برده شده و ده ها نفر از آن ها شهید و زخمی شده اند. مردم اجازه نخواهند داد که این احکام اجرا و نظامیان رژیم آل خلیفه به منزل ایشان وارد شوند. آنها از دیگران و افراد خارج از این منطقه کمک می خواهند.

عضو ارشد جمعیت الوفاق بحرین درباره حمایت سعودی ها از نظامیان آل خلیفه و سرکوب مردم توسط نظامیان رژیم سعودی که در بحرین حضور دارند، تصریح کرد: نظامیان رژیم سعودی در هفته های اخیر وارد بحرین شده اند تا به نظامیان آل خلیفه کمک کنند.واضح است که حضور نظامیان سعودی در بحرین برای سرکوب مردم و حامیان شیخ عیسی قاسم در منطقه الدراز بوده است و این نظامیان سعودی با پوشیدن لباس نظامیان پلیس بحرین، مردم را مورد هجوم قرار می دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.