بردسکن- به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر مراسم صحبگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان و مسئولان در خیابان قائم بردسکن برگزار شد.

مراسم صحبگاه مشترک نیروهای نظامی در بردسکن برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین امروز ،در این مراسم که امام جمعه، فرماندار، مسئولان و به ویژه خانواده های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم  بردسکن حضور داشتند مراسم صحبگاه نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان برگزار شد.

دراین مراسم سرهنگ علی محبی فرمانده  سپاه بردسکن  ضمن گرامی داشت  سوم خردادماه سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر یک روز به یادماندنی برای ملت ایران است و همین حضور مردم در صحنه نبرد و پیروزی موجب شده است امروز که ۳۵ سال از فتح خرمشهر می گذرد ایران اسلامی مقتدرانه و اثر گذار در منطقه و دنیا ظاهر شود. 

وی عنوان کرد: امروز اثر گذار ترین کشور  در موضوع سوریه ایران است و این نشات گرفته از تجربه سوم خرداد  می باشد.

 فرمانده سپاه بردسکن اظهارداشت: رزمندگان  ایران اسلامی با ایثار و از  خود گذشتگی و با توکل برخدا و تبعیت از رهبری، وحدت و انسجام و یکپارچگی ارتش قهرمان و سپاهیان دلاور و بسیجیان مخلص و صف شکن پشتیبانی بی نظیر مردم همیشه در صحنه زمینه پیروزی و فتح خرمشهر را فراهم کردند و با این عمل ارزشمند خود نقطه عطفی در تاریخ ۸ سال دفاع مقدس بوجود آوردند. سرهنگ محبی عنوان کرد: فتح خرمشهر ازاین جهت مهم است  که روحیه خود باوری را که بزرگترین سرمایه یک ملت است را به ملت ایران باز گرداند.

درپایان مراسم  رژه موتوری و خودرویی  بسیجیان و ادارات به سمت مزار شهدای گمنام و بهشت رضای بردسکن برگزار شد و با ادای احترام به مقام شامخ شهدا یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس را گرامی داشتند.

 مردم با برپایی ایستگاه شربت  سوم خردادماه سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر را  گرامی داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.