مشهد- یک استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه دشمن در انتخابات اخیر قصد به اغتشاش در جامعه را دارد، گفت: ما با نجابت وارد این قضیه می شویم و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند با اصول حاکم بر نظام پیش می رویم.

دشمن هنوز به دنبال ایجاد اغتشاش و سوء استفاده از نتایج انتخابات است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، منوره شایسته خوی روز چهارشنبه در جمع طلاب مکتب علمیه نرجس با اشاره به اینکه انتخابات تمام شده اما ارزش های ما با قوت ادامه دارد، اظهار کرد: بعد از انتخابات دو نوع شادی داریم، یک شادی برای حضور حماسه ساز ملت ایران در این انتخابات است و شادی دیگر که کاذب بوده و وصله ناجور جامعه ماست شادی های خیابانی است که متاسفانه شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه زمانی که مردم بی بصیرت شام پس از به شهادت رسیدن امام حسین(ع) جشن گرفتند اما به محض خطبه خوانی حضرت زینب(ع) نسبت به ظلمی که به این خاندان شده بود، گریستند، ادامه داد: شادمانی حقیقی شادمانی است که منتخب مردم با هر ایده و نظری که دارد رئیس جمهور شد و ما به آن احترام می گذاریم.

مدیر مکتب علمیه نرجس ادامه داد: در جریان فتنه ۸۸ دوره ای را پشت سر گذاشتیم که اگر رهبری آن را هدایت نمی کردند واقعا کشور و نظام نابود می شد. در هر دوره ای ممکن است تخلف بشود اما ما تقلب را قبول نداریم. تخلف در آن زمان هم بود اما از مجرای قانون وارد نشدند چرا که هدف آنها خود نظام بود.

وی با تاکید بر اینکه در اعلام نتایج انتخابات اخیر نیز دشمن قصد دارد طرفداران یک نامزد را عصبانی کرده و به خیابان ها بکشانند که در جامعه اغتشاش ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: ما با نجابت وارد این قضیه می شویم و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند با اصول حاکم بر نظام پیش می رویم.

شایسته خوی ادامه داد: در بحث فرهنگ، مسائل اجتماعی و هنر اگر علما بلند شده و با موردی مخالفت کنند ماهم به دنبال آنها اعتراض کنیم؛ مردم باید مطالبه گر باشند. نظام ما شهدای خود را برای برگزار نشدن چند کنسرت نداده است.

وی ضمن اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) درخصوص دلایل سقوط دولت ها بیان کرد: نباید بگذاریم به اسم آزادی هر ارزشی زیر پا له شود و کسانی روی کار بیایند که از اراذل بوده و باید ضمن احترام گذاشتن به متن قانون، از رهبری جلو نیفتیم و پشت سر ایشان و فضلای برجسته جامعه حرکت کنیم.

این استاد حوزه علمیه مشهد گفت: برای تسلط به هر جامعه نیاز است ابتدا فرهنگ، عقاید، اخلاق و آداب آن تغییر یابد، حواسمان به وعده ها باشد و ما به عنوان عضوی از جامعه باید مطالبه گری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: توطئه فرهنگی به مراتب بدتر از توطئه سیاسی است؛ چرا که بنیان نسل ها را خراب می کند. تکلیف ما دراین وضعیت سرسپردن به فرمان رهبری و روشنگری است. تمام صحبت های رئیس جمهور را بخوانید و بررسی و نقد کنید.

شایسته خوی تصریح کرد: ما قرار نیست فقط در سجاده مشغول عبادت باشیم و گوشه ای بنشینیم وفقط نظاره گر باشیم. ما به عنوان یک طلبه، به عنوان یک مادر و به عنوان یک معلم حق اعتراض داریم. و امروز پیروز میدان کسی است که در جهت حفظ ارزش های انقلاب بکوشد و مصداق آیه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ» باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.