شهرکرد- مسئول دفتر امور خواهران ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: علی‌رغم امکانات محدود در چهارمحال و بختیاری وضعیت کانون‌های مساجد مطلوب است و خوشبختانه تاکنون رابطین خواهر در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با حرکت به سمت چشم‌انداز توانسته اند وضعیت مطلوبی ایجاد کنند.

علی‌رغم امکانات محدود در چهارمحال و بختیاری وضعیت کانون‌های مساجد مطلوب است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، زهرا بیگدلی ظهر چهارشنبه در همایش مدیران و رابطین خواهر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: در حال حاضر در کشور شاهد جنگ فرهنگی و جنگ نرم هستیم که باید خود را برای مقابله با دشمن مهیا کنیم.

 وی با اشاره به تداوم یافتن هدف‌ها و برنامه‌ریزی به منظور بهتر شدن وضعیت کانون‌های مساجد افزود: امیدواریم با حرکت به سمت چشم انداز و در نظر گرفتن اهداف مورد نظر، در سال‌های آتی شاهد رشد بسیار خوبی در میان رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در چهارمحال و بختیاری باشیم.

بیگدلی تاکید کرد: ارتباط رابطین خواهر و در کنار هم بودن می‌تواند موجب بهره‌مندی از ظرفیت‌های مغفول استان شود.

مسئول دفتر امور خواهران ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود:علی‌رغم امکانات محدود در چهارمحال و بختیاری وضعیت کانون‌های مساجد مطلوب است و خوشبختانه  تاکنون رابطین خواهر در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با همکاری و هم‌افزایی مطلوب توانسته‌اند با حرکت به سمت چشم‌انداز و در نظر گرفتن اهداف، موفق عمل کنند و وضعیت مطلوبی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: شناسایی آسیب‌های منطقه در رفع مشکلات موثر است و در صورتی که آسیب‌های منطقه به منظور رفع مشکلات شناسایی شوند موجب ایجاد فعالیت‌های بهتر و حرکت به سوی مسیر مورد نظر می‌شود.

در ادامه این نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد گفت: امسال جشنواره سراسری انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران، روستاها و عشایر دوستدار کتاب برای چهارمین سال متوالی به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می‌شود.

فرانک کبیری دهکردی افزود:در سال گذشته ۸۰ باشگاه کتاب در زمینه کودک و نوجوان در استان راه‌اندازی شد که امید است با همکاری کانون‌ها تعداد باشگاه‌ها افزایش یابد که این طرح گامی موثر در افزایش ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد:در جشنواره سال گذشته شهرکرد موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد و شهرکرد به عنوان شهر خلاق کتاب از سوی یونسکو  معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.