ساری- با توجه به در پیش بودن ماه رمضان و افزایش سفر مسافران قبل از این ایام به شمال کشور، محدودیت ترافیکی در محورهای مازندران اعمال می‌شود.

محدودیت های ترافیکی در محورهای مازندران اعمال می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ چهارشنبه آغاز و تا ۶ بامداد روز شنبه ۶ خرداد ادامه خواهد داشت.

در این مدت تردد تمامی موتور سیکلت‌ها به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ ظهرچهارشنبه سوم خرداد تا ساعت ۶ صبح شنبه ششم خرداد از محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است .

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت ۱۴ تا ۲۳ جمعه پنجم خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت ۱۷ تا ۲۳ از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه است.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملان موادسوختی ویا فاسد شدنی، از محور کندوان کماکان ممنوع است.

در محور هراز نیز تردد تریلرها از آمل به رودهن همچنان ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه سوم خرداد و از ساعت ۸ صبح تا ۲۴بامداد روزهای پنجشنبه و جمعه پنجم و ششم اردیبهشت از این محورممنوع است.

تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه پنجم خرداد از تهران به سمت قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

مسافران و کسانی که قصد تردد از محورهای مازندران را دارند می‌توانند با تماس با مرکز مدیریت راههای کشور به شماره ۱۴۱، اطلاعات لازم را کسب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.