مشهد- مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) از تهیه پیش‌نویس تفاهم‌نامه این بنیاد با هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی استان‌ها خبر داد و گفت: ۹۲ هزار هیئت مذهبی سراسر کشور در دهه کرامت امسال نقش محوری در نشاط آفرینی دینی در سراسر کشور خواهند داشت.

۹۲ هزار هیئت مذهبی سراسر کشور نقش محوری در دهه کرامت خواهند داشت

به گزارش قدس آنلاین، اکبر شیخ روز چهارشنبه در نشست فصلی مسئولان شورای هیئات مذهبی استان‌ها اظهار کرد: بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) در داخل و خارج کشور که در مجموع شامل ۳۱ استان و ۷۷ کشور دنیا و ۲ هزار و ۴۰۰ نقطه جهان می‌شود در راستای ترویج فرهنگ رضوی فعالیت دارد.

وی افزود: با وجود همکاری‌های خوبی که سازمان‌ها و نهادهای مختلف با بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) داشته‌اند اما تا کنون همکاری مشترکی بین این بنیاد و ۹۲ هزار هیئت مذهبی فعال در سراسر کشور شکل نگرفته است؛ این در حالی است که هیئت‌های مذهبی می‌توانند نقش موثری در ترویج فرهنگ رضوی بخصوص در دهه کرامت داشته باشند.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) برای در اختیار گذاشتن تولیدات و محصولات فرهنگی این بنیاد به هیئت‌های مذهبی سراسر کشور اعلام آمادگی کرد و گفت: می‌توانیم دهه کرامت را با حضور و محوریت هیئت‌های مذهبی در استان‌ها و شهرستان‌ها به دهه شور و نشاط مردم در سراسر کشور تبدیل کنیم.

وی کار برای امام رضا (ع) را کار دلی، قلبی و اعتقادی دانست و تصریح کرد: کار برای امام رضا(ع)، از جنس امور وظیفه‌ای یا کار ستادی و سازمانی نیست. از این رو انتظار داریم هیئت‌های مذهبی با امکانات و نفوذ ارتباطی که دارند، به ترویج فرهنگ رضوی و باشکوه‌تر برگزار شدن دهه کرامت در دورترین نقاط کشور کمک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.