اصفهان- امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: یکی از اهداف ترامپ این است که رژیم صهیونیستی و عربستان را بیشتر به هم نزدیک کند و نوکری دولت‌های خلیج فارس را برای آمریکا بیشتر کند.

جنایات عربستان در یمن با خرید سلاح بیشتر می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، محمدتقی رهبر در خصوص سفر دونالد ترامپ به عربستان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین، اظهار کرد: ترامپ به عربستان آمد تا هم از این دولت پشتیبانی کامل کند و هم میلیاردها دلار اسلحه به سعودی‌ها بفروشد که این کار را هم کرد. جامعه عقب‌مانده عربستان که غیرت عربیت را زیر پا گذاشته‌اند به نوکری و مزدوری آمریکا مشغول هستند که نمونه آن را در بحرین و یمن شاهد هستیم.
وی افزود: با آمدن ترامپ به عربستان این فجایع در بحرین اتفاق افتاد. آمدن ترامپ برای پشتیبانی از ائتلاف عربستان و تکفیری‌ها و همدستی با اسرائیل است. در واقع این حضور در جهت حمایت کامل از رژیم صهیونیستی است.
امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: با فروش سلاح به عربستان جنایات این کشور در یمن بیشتر می‌شود و تکفیری‌ها نیز تقویت می‌شوند. یکی دیگر از اهداف ترامپ این است که رژیم صهیونیستی و عربستان را بیشتر به هم نزدیک کند و نوکری دولت‌های خلیج فارس را برای آمریکا بیشتر بکند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.