بروجرد- معاون عملیاتی آتش نشانی بروجرد گفت: با توجه به آمار بالای حریق در زمین های کشاورزی، طی یک هفته گذشته چهار مورد حریق در زمین های کشاورزی بروجرد رخ داده است.

حریق در زمین های کشاورزی رو به افزایش است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از بازتاب بروجرد، نادر موسیوند معاون عملیاتی آتش نشانی بروجرد گفت: با توجه به این که هنوز فصل تابستان از راه نرسیده اما دمای هوا کمی افزایش یافته و متاسفانه حریق در زمین های کشاورزی آغاز شده و طی یک هفته گذشته چهار مورد حریق رخ داده است.

وی اضافه کرد: سال گذشته در طی سه ماه تابستان ۳۹۷ مورد حریق در زمین های کشاورزی و فضای سبز به وقوع پیوست که آمار نگان کننده است و امسال در حالی که علف ها هنوز خشک نشده اند اما چهار مورد آتش سوزی در زمین های کشاورزی رخ داده است.

به گفته وی برخی از حریق ها به دلیل سهل انگاری رخ می دهد و ممکن است محصول یک سال کشاورزان از بین برود به همین دلیل خانواده ها بعد از حضور در فضای سبز و باغات حتما آتشی را که روشن کرده اند را خاموش کنند تا در صورت وزش باد این حریق گسترده نشود.

موسیوند اظهار داشت: متاسفانه آمار حریق در زمین های کشاورزی هر ساله افزایش می یابد به طوری که در سال ۹۴ تعداد حریق در زمین های کشاورزی ۲۳۲ مورد اعلام شد اما در سال ۹۵ آمار حریق به ۳۹۷ مورد افزایش یافت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.