شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مخالف کنسرت های مبتذل هستیم، گفت: لازم است شادابی و نشاط در چهره مردم نمایان باشد، این شادابی و نشاط نباید به سبک غربی‌ها و بی‌بندوباری باشد اما شادابی معقول را بپذیریم.

مخالف کنسرت های مبتذل هستیم/شادی به سبک غربی مورد پذیرش جامعه نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بسیار مهم بود که مردم با حضور خود در انتخابات از نظام جمهوری اسلامی دفاع کنند و خوشبختانه میزان مشارکت مردم در انتخابات اخیر به حداکثر خود رسید.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات اخیر بداخلاقی‌های زیادی صورت گرفت و رقابت‌ها تبدیل به ستیزه شده بود، افزود: باید رقابت‌ها را کنار بگذاریم چراکه نرخ بیکاری بالاست و باید تلاش کنیم که نرخ اشتغال بهبود یافته و شاهد رونق اقتصادی باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اگر قرار است با هنرمندان خاصی ارتباط داشته باشیم باید با سایر هنرمندان نیز ارتباط مناسب برقرار شود و کنسرت‌ها برگزار شوند، ادامه داد: همان‌گونه که ریاست‌جمهور نیز اعلام کردند ما موافق کنسرت‌های مبتذل نیستیم و این برنامه‌ها باید معقول باشند.

وی خاطرنشان کرد: امید است عبرت‌های خوبی از انتخابات گرفته باشیم، دو طرف بداخلاق‌هایی داشتند ولی در حال حاضر باید این بداخلاقی‌ها را کنار بگذاریم، کمک به مستضعفین باید ادامه داشته باشد، موسیقی زیرزمین را نمی‌پذیریم ولی کنسرت‌ها پذیرفتنی هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در شهرستان کوهرنگ ۱۲۰ درصد رأی داشتیم که این مسئله مربوط به کوچ عشایر به این مناطق است، تأکید کرد: لازم است به بازار اعتماد کنیم و سازمان‌های چون جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و... آرام‌آرام به سمت اعتماد به بازار برای تأمین نیاز مردم پیش روند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.