"جواد فیروز"، مسئولیت جنایات اخیر رژیم آل خلیفه در محل سکونت آیت الله عیسی قاسم را متوجه عربستان سعودی، آمریکا و انگلیس دانست.

مسئولیت هرگونه تعرض به آیت الله عیسی قاسم، متوجه عربستان، آمریکا و انگلیس است/ سفر اخیر ترامپ به عربستان، چراغ سبز برای جنایات آل خلیفه

اختصاصی قدس آنلاین - «جواد فیروز»، رئیس سازمان صلح و حقوق بشر بحرین در گفت و گو با "قدس آنلاین" گفت: "مأموران رژیم آل خلیفه جنایت دیگری را در منطقه "الدراز" مرتکب شدند که به دنبال آن و تا این لحظه پنج نفر شهید و بیش از ۳۰۰ نفر زخمی و بازداشت شده اند. "


"جواد فیروز" افزود: "ما رژیم بحرین و حامیان منطقه ای و بین المللی آن اعم از عربستان سعودی، آمریکا و انگلیس را مسئول جنایات اخیر در منطقه الدراز" می دانیم. تا این لحظه هیچکس اطلاع دقیقی از سرنوشت آیت الله عیسی قاسم و وضعیت سلامت وی در دست ندارد. "


رئیس سازمان صلح و حقوق بشر بحرین در پایان تصریح کرد: "ما معتقدیم که همزمانی حمله نیروهای آل خلیفه به منطقه "الدراز" با سفر اخیر "ترامپ" به منطقه، از پیش برنامه ریزی شده بود و رئیس جمهور آمریکا این پیام را به تحصن کنندگان داد که رژیم آل خلیفه از سوی واشنگتن حمایت می شود و در تمام شرایط پشت آن خواهد ایستاد. "ترامپ" در این سفر به رژیم آل خلیفه برای سرکوب مردم چراغ سبز نشان داد. "

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.