امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: ما امروز در چشم جهانیان احساس عزت و غرور می کنیم که ملت ایران به صحنه آمد و در یک جهت خوب حرکت کرد تا موفق شد.

مولوی عبدالحمید: ما امروز در چشم جهانیان احساس عزت و غرور می کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان عصر امروز- چهارشنبه- در مراسم تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی رئیس جمهوری منتخب، با بیان این مطلب افزود: جا دارد شکرگزار پروردگار باشیم که در یک آزمون و انتخابات پیروز کرد و ملت ایران موفق و پیروز شد.

مولوی عبدالحمید بیان کرد: من از ملت هوشمند ایران قدردانی می کنم که با تشخیص درست به پای صندوق رای آمدند و با وحدت و انسجام فرد شجاع و صادق و مدیر و مدبر را برای اداره کشور و اجرای قانون اساسی انتخاب کردند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان خطاب به رئیس جمهوری منتخب گفت: دکتر روحانی، به جنابعالی تبریک عرض می کنم که رای ملت را برای بار دوم کسب کردید و به نحوی عمل کردید که مردم بیش از گذشته به شما رای دادند.

عضو مجمع جهانی فقه اسلامی تصریح کرد: شور و حضور مردم و رای بالا به دکتر روحانی در تاریخ نظام بی سابقه است.

مولوی عبدالحمید ادامه داد: اهل سنت به عزت ایران و اسلام فکر می کنند. ما برای سربلندی و امنیت ایران و ایرانی فکر می کنیم.

امام جمعه اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: اهل سنت در این انتخابات وفای خود را به ایران اسلامی و حمایت خود را از سربلندی ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

مولوی عبدالحمید افزود: ملت ایران مطمئن باشید اهل سنت عضوی از پیکره ملت ایران است و برای دفاع از تمامیت ارضی و سربلندی ایران هر کاری بتوانند انجام می دهند و خواسته اهل سنت این است که ایران و وطن مطرح شود.

امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان گفت: بکارگیری شایستگان اهل سنت که به ایران فکر می کنند خواسته ما است که این موضوع ، ایران را در معادلات بین المللی بالا و عزت ایران را بیشتر می کند.

عضو اتحادیه جهانی علمای مسلمان تاکید کرد: اهل سنت آماده اند جانانه خدمت کنند و خواستار یک تغییر نگاه نسبت به اقوام و مذاهب هستند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.