یزد -نماینده یونیسف در ایران گفت: کشور ایران برای برای حمایت از کودکان و نوجوانان در جامعه تلاش های بسیاری تاکنون انجام داده و امید است این تلاش ها در آینده بیشتر و جدی تر شود .

 ایران برای حمایت از کودکان و نوجوانان در جامعه تلاش های بسیاری انجام داده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ویل پارکس شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه کارگاه دادرسی ویژه کودکان و نوجوانان استان یزد اظهارداشت: اقدامات بسیار خوبی در زمینه حقوق ویژه کودکان و نوجوانان در ایران انجام شده، وکاهش آسیب‌ها و بزه‌های حوزه کودکان و نوجوانان مستلزم اجرای قوانین حمایتی توسط نهاد های مربوطه است.
وی افزود: متاسفانه کودکان و نوجوانان، شاهد جرم و همچنین ناقض قانون مخصوص به خود هستند که در رسیدگی‌های قضائی نیاز به کمک دارند و اگر قوانین حمایتی مرتبط با کودکان و نوجوانان در دنیا و کشورهای مختلف به درستی در جامعه اجرایی شود ما شاهد کاهش هرچه بیشتر آسیب‌ها و بزه‌ها در حوزه این افراد خواهیم بود.
نماینده یونیسف در ایران با بیان اینکه تاکنون اسناد متعددی در زمینه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان در دنیا تدوین شده گفت: اسناد مختلف بین‌المللی حداقل‌های استاندارد ویژه کودکان را در نظر گرفته‌اند و با اتکا به این اسناد می‌توان با توجه به فرهنگ، قوانین و استانداردهای هر کشور نسبت به اجرای حقوق کودکان قدم برداشت و هرچه بهتر این حقوق را تحقق بخشید.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.