یزد - فرماندار تفت بر بزرگداشت شایسته مناسبتهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت این ایام، باید شرایطی را فراهم کنیم تا مردم بتوانند به خوبی از این برنامه ها بهره مند شوند .

باید شرایطی فراهم شود تا مردم از مناسبت های ۱۴و ۱۵خرداد بهره مند شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فرمانداری تفت، محمود زارع رشکوییه در نشست هماهنگی بزرگداشت مراسم ۱۴ و ۱۵ خردادماه، سالروز ارتحال امام راحل عظیم الشان(ره) و قیام ۱۵ خرداد، بر اهمیت توجه به تحقق آرمان های الهی و متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تاکید کرد.

وی با گرامیداشت یوم ا... سوم خرداد اظهارداشت: آزادسازی خرمشهر، نقطه عطفی در تاریخ ایستادگی و مقاومت ملت رشید ایران است که مسیر جنگ تحمیلی را تغییر داد و آغازگر وقوع موفقیت های عظیم در دوران هشت سال دفاع مقدس گردید.

زارع با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال امام راحل عظیم الشان(ره) و قیام ۱۵ خرداد ماه، بر برنامه ریزی برای گرامیداشت شایسته و مردمی این ایام تاکید کرد و افزود: همه دستگاهها و نهادها باید تلاش خود را برای برگزاری شایسته این مناسبتها به کار گیرند و با توجه به اهمیت مناسبت های ۱۴ و ۱۵ خرداد، باید شرایطی را فراهم کنیم تا مردم بتوانند به خوبی از این برنامه ها بهره مند گردند.

فرماندار تفت حضرت امام خمینی(ره) را رهبری حکیم، شجاع و مردمی برشمرد گفت: ایشان با تکیه بر خدای بزرگ و حمایت همه جانبه مردم ایران اسلامی، بزرگ ترین اتفاق قرن که همان انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را رهبری کردند و این خدمت عظیم، اسلام ناب محمدی(ص) را احیاء و همه آزادیخواهان و مظلومان و مستضعفان را امیدوار کرد و همانگونه که امروز شاهدیم، انقلاب اسلامی ایران الگویی برای سایر بلاد اسلامی و ملت های رنج کشیده شده و فرهنگ ایستادگی و مقاومت در مسیر حق و حقیقت را در سراسر جهان گسترش داده است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.