بجنورد- رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از کشف ۲۳ هزار کیلو گرم رب فله ای غیر بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

۲۳ هزار کیلوگرم رب فله ای غیربهداشتی در بجنورد کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا عرب زاده با اعلام این خبر گفت: باتوجه به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان درخصوص ورود کالای قاچاق و تقلبی و غیر بهداشتی به بازار جهت عرضه به شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی مقام قضایی، تورهای ایست و بازرسی و طرح های کنترلی در سطح استان ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران در حین اجرای طرح های کنترلی در یکی از ورودی های شهرستان بجنورد به یک دستگاه تریلی هوو سفید رنگ مشکوک شدند، خاطر نشان کرد: بعد از توقف خودرو در بازرسی از کانتینر تریلی ۲۳ هزار کیلو گرم رب فله ای غیر بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

سرهنگ عرب زاده با اشاره به اینکه در بررسی های بعمل آمده مشخص گردید متهم دارای سوابق کیفری متعددی از قبیل قاچاق سیگار و مشارکت در سرقت است، افزود: متهم به همراه خودرو و بار مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان بجنورد تحویل شد

رئیس پلیس آگاهی استان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این گونه موارد، موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.