بردسکن- مدیر کمیته امداد امام خمینی بردسکن از شناسایی بیش از ۱۸۰ بیمار صعب العلاج در این شهرستان خبر داد.

بیش از ۱۸۰ بیمار صعب العلاج در بردسکن  شناسایی شد

محسن حلاجی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم منطقه بر پرداخت به موقع زکات تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه اقتصاد مردم منطقه برپایه  کشاورزی است متاسفانه خشکسالی ها و سرمازدگی ها باعث  کاهش سطح در آمد مردم منطقه شده است.

وی  پرداخت زکات را تنها منبع عظیم برای رفع مسایل و مشکلات محرومین و نیازمندان دانست و گفت:  ائمه جماعات ، شوراها و دهیاران می توانند دراین حوزه به عنوان امدادگران ، کمیته امداد را یاری دهند.

وی با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان بر ترویج و توسعه سفره های افطاری در روستاها تاکید کرد و  از خیران خواست با تامین سبدهای غذایی  به کمک محرومین و نیازمندان  بشتابند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بردسکن با بیان اینکه در شهرستان زکات واجب نداریم گفت:  اکثر زکات های جمع آوری شده  جنبه مستحبی دارد که با تلاش دبیرخانه شورای زکات این مهم در سطح روستاها در حال انجام است.

حلاجی از اعزام  بیش از ۱۵۰ نفر زائر اولی امام رضا (ع)  ازاین شهرستان  به مشهد مقدس  خبرداد و گفت: به دنبال این هستیم سهمیه دیگری را از استان برای اعزام زائر اولی ها اخذ کنیم تا کسانی که تاکنون  به مشهد  نرفته اند  از  زیارت امام رضا (ع) بهره مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.